دانشجوی دانشگاه آزاد کرج گفت: روز ۳۰ دی ماه خبر شهادت محمد اینانلو تایید شد و هنوز پنج روز از نصب بنرها در دانشگاه نگذشته بود که دیروز شاهد جمع آوری آنها در سطح دانشگاه بودیم.

اقدام عجیب مسئولان دانشگاه آزاد کرج در جمع آوری بنرهای شهید مدافع حرم

به گزارش گلستان24،یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرج در خصوص اقدام عجیب دانشگاه در پایین کشیدن بنرهای دانشجوی شهید مدافع حرم از دیوارهای این دانشگاه گفت: شهید محمد اینانلو دانشجوی بسیجی رشته علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی کرج دو هفته پیش در دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها در سوریه به شهادت رسید و هفته گذشته توسط مسئولان خبر شهادتش تایید شد به همین خاطر چون این شهید از دانشجویان دانشگاه ما بود بنرهایی برای بزرگداشت وی در دانشگاه نصب شد.

جمع آوری بنرهای شهید مدافع حرم

وی ادامه داد: روز 30 دی ماه خبر شهادت اینانلو تایید شد و هنوز پنج روز از نصب بنرها در دانشگاه نگذشته بود که دیروز شاهد جمع آوری آنها در سطح دانشگاه بودیم.

این دانشجو در ادامه اظهارات خود خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه به بهانه همایش ملی نخبگان بنرهای مزین به عکس شهید اینانلو را پایین آورده و بنر این همایش را نصب کرده‌اند. آیا واقعا لازم بود بنر شهید که هنوز یک هفته نیز از نصب آنها در دانشگاه نمی گذرد برای نصب بنر همایش ملی نخبگان پایین آورده شود؟ آیا امکان نصب دو بنر کنار هم نبود؟

وی با اشاره به اینکه حرکت مسئولان دانشگاه اجحاف در حق این شهید بزرگوار است تصریح کرد: آثاری که دانشجویان باید از دانشجو و هم دانشگاهی شهید خود می‌گرفتند در دانشگاه ما وجود ندارد و برای بسیاری از دانشجویان این اقدام مسئولان جای تاسف و سوال دارد که چرا هنوز یک هفته از خبر شهادت وی نگذشته باید بنرهای تصویر او پایین کشیده شود.

این دانشجوی دانشگاه آزاد کرج در ادامه گفت: این در حالی است که هنوز دانشگاه هیچ مراسم گرامیداشت و یادبودی برای این دانشجوی شهید برگزار نکرده است و باخبر شدیم که عده‌ای از دانشجویان ارزشی قصد دارند به صورت خودجوش مراسم چهلمی را برای این شهید در دانشگاه برگزار کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه می‌توانستند با اندکی اعمال مدیریت هم بنر همایش ملی نخبگان را داشته باشند هم بنرهای شهید را چرا که جلوی درب ورودی اصلی دانشگاه جای نصب دو بنر بزرگ است که در واقع به نوعی نماد موضوع فرهنگی و سیاست اصلی دانشگاه به شمار می‌روند که حالا هر دوی آنها با بنرهای همایش ملی نخبگان اختصاص یافته است حتی پوسترهای عکس شهید از درب وردوی مسجد دانشگاه نیز کنده شده است!

/خبرگزاری دانشجو

ارسال نظر

آخرین اخبار