در پی تحرکات غیرقانونی اخیر فتنه گران به خصوص در 16 آذر سال جاری در برخی دانشگاه‌های کشور و لغو سخنرانی افراد انقلابی این بار شاهد سرایت این اقدام به دانشگاه آزاد علی آباد کتول هستیم.

لغو برنامه حماسی 9 دی در دانشگاه آزاد علی آبادکتول

طبق اطلاع رسانی‌های پیشین مقرر بود برنامه بزرگداشت حماسه 9 دی، روز سه شنبه هفته جاری با حضور سیداحمد عبودتیان قائم مقام قرارگاه خاتم الاوصیا، در مسجد الزهرای دانشگاه آزاد علی آباد کتول برگزار شود که امروز درست دو روز مانده به مراسم، توسط مسئولین دانشگاه با این برنامه که توسط بسیج اساتید دانشگاه پیگیری شده بود مخالفت شد که این اقدام شائبه حمایت از فتنه و مخالفت با خروش میلیونی ملت ایران در انقلاب 9 دی 88 را از سوی مسئولین این دانشگاه در ذهن ایجاد می‌کند!

به گزارش گلستان 24، مصطفی فندرسکی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان علی آبادکتول در این باره به «خبرگزاری دانشجو» گفت: به پیشنهاد بسیج اساتید دانشگاه آزاد علی آباد و برگزاری جلسه مشترک با بسیج دانشجویی مقرر شد جهت تقبیح فتنه و تعظیم حماسه 9 دی مراسم بزرگداشتی با حضور قائم مقام قرارگاه خاتم الاوصیا روز سه شنبه در دانشگاه برگزار شود.

وی افزود: 9 بنر جهت اطلاع رسانی مراسم صبح امروز تهیه و در تمام نقاط دانشگاه نصب شد اما ساعاتی پیش متوجه شدیم بنرها توسط دانشگاه جمع آوری شده است!

فندرسکی متذکر شد: این عمل هم مسئول بسیج اساتید و هم مسئولین بسیج دانشجویی را شوکه کرده و این اقدام شائبه حمایت از فتنه را در اذهان متبادر می‌سازد که اگر چنین باشد قطعا اقدام قاطع بسیجیان و مردم را همانند آنچه در 9 دی 88 خلق شد در پی خواهد داشت.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان علی آباد کتول تصریح کرد: مطمئنا بسیج دانشجویی از اقدام انقلابی خود در برگزاری این مراسم کوتاه نیامده و نمی‌گذارد فتنه بزرگ 88 به فراموشی سپرده شود تا در سایه آن فرصت احیای دوباره پیدا کند.

حسن خانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد علی آبادکتول نیز در رابطه با این حادثه عنوان داشت: ساعاتی پیش از بسیج اساتید دانشگاه تماس گرفتند و گفتند مسئولین دانشگاه با اساتید بسیجی آقای دکتر رجبی ایولی مسئول پیگیری برگزاری همایش طی تماسی تلفنی گفته‌اند این برنامه باید لغو شود و پس از جمع بنرهای سطح دانشگاه عنوان کردند به مخاطبان بگویید به دلیل عدم حضور ریاست دانشگاه برنامه غیرقابل اجراست!

خانی ادامه داد: هر چند حضور ناشی از بصیرت رئیس دانشگاه در برنامه‌های بسیج دانشجویی مایه افتخار ما خواهد بود اما عدم حضور رئیس به هیچ وجه دلیل قانع کننده‌ای جهت لغو مراسم نیست و قطعا مخالفت با مراسم بزرگداشت 9 دی به منزله مخالفت با خیل میلیونی ملت اسلامی در حمایت از انقلاب و برائت از فتنه است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد علی آبادکتول در پایان خاطرنشان کرد: درخواست ما از مسئولان دانشگاه این است با پایان بخشیدن به این حرکت غیرمنطقی و ناشایست شائبه‌های ایجاد شده را از بین ببرند و حمایت قاطع خود از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش بگذارند.

ارسال نظر

آخرین اخبار