فرزند یکی از محیط بانان مستقر در مناطق کوهستانی با بهره مندی از لابی و به صورت کاملاً غیر قانونی به استخدام شهرداری یکی از شهرهای غرب استان گلستان در آمده و این در حالی است که هیچ مجوزی از سوی شورای شهر برای این امر صادر نشده است.

منابع ملی، قربانی بده بستان شهرداری و محیط زیست

 به گزارش گلستان24، برخی اسناد گویای آن است که فرزند یکی از محیط بانان مستقر در مناطق کوهستانی با بهره مندی از لابی و به صورت کاملاً غیر قانونی به استخدام شهرداری یکی از شهرهای غرب استان گلستان در آمده و این در حالی است که هیچ مجوزی از سوی شورای شهر برای این امر صادر نشده است.

استخدام عیرقانونی در شهرداری

بر اساس قانون شهرداری ها، هر گونه بکارگیری و استخدام نیروهای جدیدالورود باید با تصویب و مجوز شورای شهر صورت پذیرد که این مهم در شهرداری منظور رعایت نشده است.


شنیده های محرمانه حکایت از آن دارد که این خوش خدمتی  و عدم تمکین آشکار به قوانین از سوی شهرداری با این هدف صورت گرفته است که برخی از پرسنل شهرداری با همراهی و نا دیده گرفتن قانون از سوی محیط بان یاد شده، در روزهایی که شکار در مناطق حفاظت شده ممنوع است، مجاز خواهند بود به صورت پنهانی و البته فارغ از دغدغه ی برخورد های مدافعان محیط زیست، به جولان در شکارگاه ها پرداخته و سهم نانوشته خود را از سرمایه های ملی برداشت نمایند.


کاش روزی برسد که برخی افراد سودجو و فرصت طلب، منابع ملی و عمومی را فدای منافع شخصی و هوسبازی زود گذر دنیوی نکنند.


به زودی خبرهای مهمتری از این حوزه منتشر خواهد شد.

صیدنیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار