جمعی از اعضای بسیج رسانه استان گلستان به مناسبت ایام الله دهه فجر با خانواده شهید غلامعلی تولی دیدار کردند.

دیدار خبرنگاران و اعضای بسیج رسانه گلستان با خانواده شهید مدافع حرم غلامعلی تولی+تصاویر

 به گزارش گلستان24، هادی تولی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و در انتهای تور رسانه‏‌ای اصحاب رسانه استان گلستان از طرح‏‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان گنبدکاووس و شهرستان مینودشت اظهار کرد: شهید تولی برای دفاع از حریم کشور و دفاع از حریم آل‌البیت(ع) باید به مأموریت می‌‏رفتند و با حضور در منطقه سوریه به پیام مقام معظم رهبری در 21 اردیبهشت سال 1392 لبیک گفتند.

وی تصریح کرد: از اعزام پدر به سوریه ما خانواده و فرزندانش اطلاعاتی نداشتیم و بعد از یک هفته در سوریه و بنا به دستور فرماندهی برای شناسایی منطقه مبادرت کرد و در این مأموریت با نیروهای داعش درگیر شدند.

پسر شهید تولی ادامه داد: در این شناسایی شهید تولی به کمین گروه‏‌های تکفیری برخورد می‏‌کنند و متوجه حضور گروه‌‏های تکفیری می‏‌شوند اما آنها تصور می‏‌کردند که نیروهای خودی هستند.

تولی با بیان اینکه در مسیر برگشت و بر اثر تیر بار توسط نیروهای داعشی شهید غلامعلی تولی به شهادت رسید، افزود: نیروهای داعش در آن منطقه تعدادشان بیشتر بود و پیکر شهید تولی در آن مکان باقی ماند.

وی خاطرنشان کرد: به گفته همرزمانش در فاصله دور متوجه شدند که پیکر شهید تولی را نیروهای داعشی از ماشین پیاده کردند و با خود بردند و ماشین را به آتش کشیدند.

آرزوی شهید تولی این بود که مثل حضرت فاطمه زهرا(س) پیکرش بازنگردد

پسر شهید غلامعلی تولی با بیان اینکه به گفته همرزم شهید تولی شهادت پدرم محرز بود، گفت: بعد از این اتفاق برای بازپس‏‌گیری پیکر شهید تولی اقدام شد اما به دلیل اینکه گروه‏‌های تکفیری متعدد بود نتوانستند پیکر شهید را باز پس بگیرند.

تولی با بیان اینکه آرزوی شهید این بود که مثل حضرت فاطمه زهرا(س) پیکرش بازبرنگردد، یادآور شد: مادرم از حضور پدرم در منطقه سوریه آگاه بود و این آرزو را به مادرم گفته بود.

گفتنی است، شهید غلامعلی تولی نخستین شهید مدافع حرم استان گلستان است و امروز با لبیک همرزمانش به این شهید، گلستان 6 شهید مدافع حرم دارد.

شهید تولیشهید تولی (1)شهید تولی (3)شهید تولی (2)

ارسال نظر

  • گمنام
    0

    سلام
    انشاالله شهید تولی شافی ما باشن ..

آخرین اخبار