مدیرکل صداوسیمای گلستان گفت: در ۴ ماه آینده پوشش شبکه‌های دیجیتال صداوسیما در استان گلستان به ۹۴ درصد افزایش می‌یابد.

پوشش شبکه‌های دیجیتال در استان گلستان افزایش می‌یابد

به گزارش گلستان 24، بهرام عبدالحسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم  اظهار داشت: هم‌اکنون 81 درصد استان گلستان تحت پوشش سیستم دیجیتال و 98 درصد تحت پوشش سیستم آنالوگ هستند و در 4 ماه آینده سطح پوشش دیجیتال را به 94 درصد می‌رسانیم.

وی افزود: برنامه‌های ما همان برنامه سال گذشته است و تغییری در عنوان برنامه‌ها نداریم اما در ساختار تغییراتی ایجاد می‌شود.

عبدالحسینی شب‌های هیرکان را یکی از مهم‌ترین برنامه های صدا و سیمای گلستان اعلام کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌هایی برای تولید برنامه‌های جوان و خانواده نیز انجام شده تا روی برخی مسائل متمرکز شویم.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان همچنین با اشاره به برگزاری همایش سراسری بسیج رسانه گفت: رسانه‌ها باید برای تبیین همدلی و همزبانی و افزایش تعامل بین مردم و مسئولان تلاش کنند.

وی اظهار داشت: بسیج رسانه در استان گلستان فعالیت‌های خوبی داشته و این نشست‌ها و دوره‌ها می‌تواند به رشد سواد رسانه‌ای کمک کند.

وی افزود: در رسانه‌ها به علت وجود تنوع و پیچیدگی‌های بسیار احتیاج به آموزش داریم و با حاکم شدن یک تفکر بسیجی بر فضای رسانه  می‌توانیم به رسانه‌ها کمک کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان تصریح کرد: بسیج وارد فضای رسانه‌ای شده و بسیج در هر زمینه‌ای ورود کرده موفق بوده و موفقیت بسیج به علت اخلاق و پیوند آن با ولایت بوده است./تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار