معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستان مرکز استان گلستان از دستگیری زن و شوهر رمال خیابان جمهوری گرگان که علاوه بر کلاهبرداری از دختران کم سن و سال اخاذی می کردند خبرداد.

زن و شوهر رمال کلاهبردار گرگانی دستگیر شدند+جزییات

 به گزارش گلستان24، امیررضا رمضانی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستان مرکز استان گفت: بر اساس اخبار واصله از دیده بانان پیشگیری از وقوع جرم و شکایات متعدد مردمی در خصوص فعالیت زن و شوهر رمال در خیابان جمهوری گرگان، موضوع در دستور کار این معاونت قرار گرفت، بر این اساس این دو نفر علاوه بر کلاهبرداری و تحصیل مال نامشروع از طریق فریب مراجعین و رمالی، در مواردی نسبت به اخاذی از دختران کم سن و سال از طریق تهدید به انتشار اطلاعات شخصی نیز اقدام کرده بودند .

بنابراین در تاریخ 1394/11/13 ، طبق دستور این مقام قضایی، تیمی متشکل از اداره نظارت بر اماکن عمومی، پلیس امنیت اخلاقی، یگان امداد و دادیار پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز استان گلستان در محل حاضر و با دستور قضایی وارد منزل شده و خانم غ - ح که در حال رمالی برای چند نفر از مراجعین بود به همراه همسرش آقای الف - ک دستگیر شدند. سپس در بازرسی از منزل مقادیری مواد مخدر و آلات و ادوات استعمال و کتب و نوشتجات رمالی مشاهده و توقیف گردید.

دادیار پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز استان گلستان به مردم، علی الخصوص زنان و دختران جوان توصیه کرد برای حل مشکلات خود با پدر و مادر یا سایر افراد با تجربه فامیل مشورت کنند و از مراجعه به رمالان و دعانویسان جدا خودداری نمایند، زیرا تجربه ثابت کرده نه تنها با این روش مشکلی حل نخواهد شد، بلکه مال و آبروی افراد هم در معرض خطر قرار خواهد گرفت. وی در انتها اعلام کرد: این خانم رمال و همسرش برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفته و پس از تکمیل تحقیقات، پرونده جهت رسیدگی قضایی به دادسرای گرگان ارسال خواهد شد.

این مقام قضایی از همه افرادی که توسط این دو نفر مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند درخواست کرد با حضور در پلیس آگاهی یا دادسرای گرگان نسبت به طرح شکایت خود اقدام نمایند.

ترکمن سسی

 

ارسال نظر

آخرین اخبار