معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: استان گلستان به شدت نیازمند ارتقای فرهنگ آپارتمان‎نشینی است.

گلستان به شدت نیازمند ارتقای فرهنگ آپارتمان‎نشینی است

محمد رمضانی در کارگاه آموزشی فرهنگ آپارتمان‎نشینی اظهار کرد: همگام نبودن فرهنگ آپارتمان‎نشینی با رشد زندگی در آپارتمان‎ها و مجتمع های مسکونی، یکی از علل پرونده‎های تشکیل شده این بخش در محاکم است.

به گزارش گلستان 24، وی تصریح کرد: آشنا نبودن با قوانین و مقررات مربوط به آپارتمان‎نشینی علاوه بر بروز اختلاف بین همسایگان، سبب تشکیل پرونده‎های قضایی در محاکم نیز می‎شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با استقبال از تشکیل کارگاه‎های آموزشی در این بخش گفت: با رشد آگاهی‎های مردم نسبت به قوانین و مقررات حاکم بر آپارتمان‎ها و همچنین آمادگی برای زندگی در آپارتمان‎ها شاهد کاهش اختلافات در این بخش خواهیم بود.

رمضانی انتخاب مدیران شایسته برای ساختمان‎ها و همکاری ساکنان با این افراد به منظور ایجاد فضای مطلوب در آپارتمان‎ها را مهم دانست و به ساکنان مجتمع‎های مسکونی توصیه کرد: در صورت بروز اختلاف، بدون مشاجره دعوا را حل و فصل کنند در غیر این صورت از طریق قانون اقدام کنند.

وی همچنین در این نشست به مدیران ساختمان و اعضای هیئت مدیره آپارتمان‎ها و مجتمع‎های مسکونی پیشنهاد کرد برای ارتقای سطح دانش ساکنان، قوانین و مقررات مربوط به آپارتمان‎ها را در تابلوی اعلانات نصب کنند یا در جلسات و نشست‎ها مطرح کنند.

ارسال نظر

آخرین اخبار