امروز صورت گرفت:

جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران و امت حزب الله استان گلستان از مسئولین استان خواستند ضمن رفع فیلترینگ سایت عدالت خواهان گلستان از مدیر آن تقدیر شایسته به عمل آورند .

درخواست خانواده های شهدا و امت حزب الله گلستان جهت رفع فیلتر سایت عدالت خواهان و تقدیر از مدیر آن

 به گزارش گلستان24، جمعی از خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و امت حزب الله استان گلستان در پی فیلترینگ سایت عدالت خواهان گلستان پایگاه مطالبه گری از مسئولین استانی ، انتقاد کردند .

متن بیانیه به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن عرض تبریک ایام الله دههء مبارک فجر، متأسفانه مطلع شدیم سایت ارزشی عدالت خواهان گلستان توسط مسئولین ذی ربط فیلتر گردید.

در استانی که به دلیل سیاست زدگی شدید و ریاست طلبی بعضی از مسئولان و بزرگان استان ، غرق در تخلفات و انحرافات شده است سایت مذکور با همت یکی از یادگاران دفاع مقدس و جانبازان انقلاب اسلامی، جناب آقای خادملو که خود برادر یکی از سرداران شهید نیز می باشد ، توانسته است مطالبات مردم انقلابی استان را بازتاب بدهد و به همین جهت مورد اعتماد امت حزب الله قرار گرفته و مراجعان فراوانی را به خود اختصاص داده است.

یکی از امتیازات این سایت فراجناحی بودن آن و عدم ملاحظه هیچ شخص و گروه و جناحی است که باعث شده است تحت انواع و اقسام فشار و تطمیع و تهدید قرار بگیرد.

دغدغه های این سایت در زمینه‌های گوناگون فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... است و تنوع مطالب و سرعت بازتاب دادن اخبار و موضع گیری شفاف در برابر انحرافات از دیگر ویژگیهای این سایت است.

بدین وسیله از مسئولان ارشد استان می خواهیم نه تنها برای رفع فیلتر از این سایت اقدام نمایند ، بلکه تقدیر شایسته ای از آن به عمل آورند.

دولتی که شعار تحمل انتقاد را مطرح کرد ، چگونه است که در آستانه انتخابات دست به چنین کاری می زند و شائبه تقویت جناح دولتی را دامن می زند ؟!

امید است هرچه زودتر شاهد فعالیت مجدد این سایت باشیم.

ان شاء الله

جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران و امت حزب الله استان گلستان

edalatgolestan94

انتهای پیام /گلستان ما

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار