عضو شورای شهر گرگان گفت: امید است با ایجاد منطقه سه گرگان هم خدمات بهتر و شایسته‌تری به هم شهری‌های عزیز صورت بگیرد و هم رتبه گرگان از شهر 10 به 11 افزایش پیدا کند.

ایجاد منطقه 3 در شهرداری گرگان

ناصر گرزین صبح دیروز در جمع شورای اسلامی شهر گرگان از ابلاغیه منطقه سه گرگان خبر داد و اظهار کرد: این اتفاق بسیار خوبی در شهر گرگان است و امید است با ایجاد منطقه سه گرگان هم خدمات بهتر و شایسته‌تری به هم شهری‌های عزیز صورت بگیرد و هم رتبه شهر گرگان از 10 به 11 در کشور افزایش پیدا کند.

به گزارش گلستان 24، وی با بیان اینکه گرگان جزو شهر‌های توسعه‎یافته و کلانشهر کشور محسوب می‌شود، افزود: با توجه به آنکه شهر گرگان به عنوان مرکز استان گلستان است مسئولان نسبت به کمربندی این شهر چاره‌ای بیندیشند چرا که عبور خودرو‌های سنگین در منطقه جرجان و شهرک فرهنگیان مشکلاتی ایجاد کرده‌ است.

گرزین ایجاد کمربندی را از وظایف اداره کل راه و شهر سازی دانست و ابراز داشت: پیشنهاد می‌کنم نامه‌ای برای این نهاد تنظیم شود و هزینه‌های ساخت روگذر و زیرگذر که وظیفه این نهاد است و از هزینه شهری تامین گردیده را مطالبه کنیم.

مشکلات ترافیکی شهر گرگان را چاره‎جویی کنید

عضو دیگر شورای اسلامی شهر گرگان به مشکلات ترافیکی شهر گرگان اشاره کرد و بیان داشت: مسئولان در شهرداری و شورای شهر به دنبال حل مشکل ترافیکی گرگان به خصوص گره‎گشایی از ترافیک خیابان شالیکوبی به ولی عصر (عج) باشند چرا که همیشه شاهد ترافیک در این خیابان هستیم.

علیرضا پزشکپور با بیان اینکه ساخت و ساز‌ها در این خیابان‌ به گونه‌ای است که برای پاساژ‌ها امکان عقب‎نشینی وجود ندارد، ابراز داشت: پوشش روی جداول فاضلاب نیم تا یک متر به عرض خیابان‌ها اضافه می‌کند اما در سمت شرق این خیابان با توجه به هجمه عظیم ترافیکی اقدام خاصی صورت نگرفته است.

افزایش غیرمنطقی آب بها به نرخ قبلی خود برگردد

عضو دیگر شورای اسلامی شهر گرگان نیز در این جلسه عنوان کرد: 33 الی 50 درصد حق انشعاب آب افزایش پیدا کرده است که این نرخ باید به قیمت قبلی خود برگردد.

مهران فدوی ابراز داشت: اعضای شورای شهر به نوعی نماینده مردم هستند و ما باید منزلت و جایگاه شورای شهر و شهرداری را حفظ کنیم و به مشکلات مردم بپردازیم.

فدوی با بیان اینکه حل مشکلات مردم در شورای شهر و شهرداری از نظر روانی بازخورد مثبتی در جامعه دارد، افزود: افزایش نرخ آب فاضلاب یکی از این مشکلات است که نیاز است اعضای شورای شهر برای حل این موضوع و برگرداندن این نرخ غیرمنطقی به نرخ قبل خود یک تلاش و رسیدگی ویژه‎ای داشته باشند.

وی به بودجه سال 1394 شهر گرگان اشاره کرد و افزود: در سال گذشته با توجه به جابه جایی پست‌ها مدیران شهرداری زحمت کشیدند و بودجه سال 1393 را با هم فکری شورا بستند و امسال نیز بهتر است در طی هفته‌های آینده بودجه سال 1394 بسته شود.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر گرگان با برگزاری جلسات توجیهی برای مدیران جدید شهرداری تاکید کرد و گفت: مدیران جدید به موضوعات ریزبینانه نگاه می‌اندازند که مشکلاتی به وجود آورده‎اند که نیاز است برای رفع این معضل جلسات توجیهی برای این عزیزان برگزار شود.

حقوق کارکنان خدمات شهری بازنگری شود

محمد ابراهیم جرجانی نیز در این جلسه بازنگری در حق و حقوق کارکنان خدمات شهری را خواستار شد و افزود: 14 ماه از قرارداد کارکنان خدمات شهری می‌گذرد اما حقوق این افراد تغییر نکرده است و ماهانه با وجود زحمات فراوان در بخش‎های مثل فضای سبز و نظافت شهری 680 هزار تومان با وجود شب کاری، اضافه‎کاری دریافت می‌کنند که با توجه به افزایش تورم این حقوق منطقی نیست.

ارسال نظر

آخرین اخبار