با حضور 24 کاندیدا از 29 کاندیدای تائید صلاحیت شده بزرگترین حوزه انتخابیه استان گلستان، نشست توجیهی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

 جلسه توجیهی کاندیداهای انتخابات مجلس در حوزه شرق گلستان + تصاویر

به گزارش گلستان 24، «اسرافیل وزیری» فرماندار شهرستان مینودشت رئیس مرکز حوزه انتخابیه 4 شهرستان شرقی استان گلستان در این نشست گفت: همه اهداف کاندیداها، مجریان قانون و مردم باید حماسه آفرینی در این رویداد سیاسی با حضور حداکثری همه آحاد جامعه باشد.

وی با بیان این که همه باید از بروز موارد تنش زا اجتناب کنند و به قانون در همه حال تمکین نمایند، خاطر نشان کرد: اخلاق اسلامی باید سرلوحه تمام کارها قرار گیرد و فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب العین خویش قرار دهند.

به گفته فرماندار شهرستان مینودشت هر کاندیدا در هر شهر و بخشی تنها می تواند یک ستاد برای بانوان و یک ستاد برای آقایان دایر نماید.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در شهرستان مینودشت با اشاره به سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهنمد انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: کاندیداها در تبلیغات خود خدمات نظام را زیر سوال نبرند و از دادن وعده های غیر ممکن پرهیز نمایند.

«سید علی میرباقری» مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان هم طی سخنان کوتاهی در این مراسم گفت: تلاش برای حضور حداکثری در انتخابات نوعی عبادت است.

وی تصریح کرد: باید در امر انتخابات مدیریت ویژه ای صورت گیرد تا خروجی این رویداد مهم به نفع مردم و نظام باشد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان تاکید کرد: به هیچ کس اجازه نخواهیم داد سلامت انتخابات را زیر سوال ببرد.

شایان ذکر است؛ علاوه بر فرمانداران شهرستان های مینودشت، گالیکش و کلاله در این نشست روسای دادگستری و دادستان های شهرستان های مینودشت و گالیکش هم حضور داشتند.

minookhabar121

minookhabar121

minookhabar121

minookhabar121

minookhabar121

minookhabar121

minookhabar121

minookhabar121

minookhabar121

minookhabar121

انتهای پیام/مینوخبر

ارسال نظر

آخرین اخبار