یک روز سنگین کاری در انتظار راهنمایی و رانندگی !

افتتاح یک مبل فروشی در گرگان با حضور بازیگران سینما و تلویزیون به بهانه ایجاد نشاط اجتماعی با آغاز فعالیت تبلیغاتی کاندیداهای مجلس مقارن شده است.

چهار بازیگر مطرح برای افتتاح یک مبل فروشی به گرگان می آیند!

 به گزارش گلستان24، بعد از برپایی کنسرت‎های پیاپی و حضور خوانندگان موسیقی این بار به بهانه نشاط اجتماعی شاهد قطار شدن بازیگران نام آشنایی همچون جمشید مشایخی، رضا رویگری، نرگس محمدی "ستایش" و نفیسه روشن همزمان با آغاز تبلیغات کاندیداهای مجلس در گرگان هستیم.

باوجودیکه حساسیت انتخابات 7 اسفند 94 همواره از سوی بزرگان و خواص جامعه مورد تاکید است تا حضور حداکثری مردم را با آگاهی بیشتر و بصیرتی فزون‎تر پای صندوق‎های رای در انتخاب کاندیدای اصلح داشته باشیم اما گویا عده‎ای فارغ از این حساسیت‎ها و توجه به سرنوشت جامعه، بیشتر به دنبال ایجاد نشاط اجتماعی هستند تا ایجاد نشاط سیاسی.

افتتاح یک مبل فروشی در گرگان که قرار است روز پنجشنبه 29 بهمن آن هم در خیابان شهید بهشتی این شهر که از نظر بستر ترافیکی در شرایط عادی خود با مشکل روبرو می باشد برگزار شود و انتظار می رود به دلیل حضور این 4 بازیگر ارزنده کشورمان، با استقبال بسیاری از علاقمندان به هنر انجام شود و بدون تردید محل این مبل فروشی قابلیت و ظرفیت آن همه حجم ترافیکی را نخواهد داشت و از این رو به دلیل آن که این افتتاح روز پنج شنبه که روز زیارت قبور اموات می باشد، برگزار می شود ممکن است مامورین زحمتکش راهنمایی و رانندگی که مشغول اجرای محدودیت ترافیکی در اطراف امامزاده عبدالله گرگان هستند، نتوانند به خوبی هر دو مکان را پشتیبانی نمایند و ترافیک سنگینی در هر دو مکان ایجاد شود.

البته برگزاری این مراسم درست زمانی که جامعه برای انتخاب اصلح به دنبال بهترین گزینه است، و تقریبا هیچ سنخیتی با این ایام ندارد کمی ذهن‎ها را حساس و علامت سوالی در ذهن برخی افراد به وجود آمده است.

البته ناگفته نماند نگارنده مخالف فراهم شدن بستر نشاط اجتماعی نیست اما این نکته را از ذهن دور نکنیم که شرایط حساس و سرنوشت‎ساز جامعه در آستانه تغییر و تحول در بستر انتخابات است، بستری که باید برای روشنگری جامعه ترتیب داده شود خواسته یا ناخواسته به سمت و سوی دیگری میل پیدا کرده است.

گویا فرهنگ نشاط اجتماعی در شهرمان به خوبی تبیین نشده که اکنون در بحبوحه روزهای سرنوشت‎ساز و با آغاز شمارش معکوس برگزاری انتخابات چنین بساطی پهن شده است، برنامه‎ای که می‎توانست در زمانی دیگر و در شرایطی مناسب‎تر غیر از موعد تبلیغات کاندیداها برگزار شود اکنون در روزهای پرحجم فعالیت گروه‎های سیاسی در حال رونمایی است.

پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار