سومین دوره مسابقات استانی سازه های ماکارونی دانش آموزی زیر نظر کارشناسی تکنولوژی آموزشی و گروه های آموزشی متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان فردا (پنجشنبه) به میزبانی مدیریت آموزش و پروش شهرستان گنبدکاووس برگزار می شود.

گنبد میزبان سومین دوره مسابقات استانی سازه های ماکارونی دانش آموزی

 به گزارش گلستان24، بر اساس اعلام روز چهارشنبه روابط عمومی آموزش و پروش شهرستان گنبدکاووس به ایرنا در این مسابقات 128 تیم از دانش آموزان متوسطه دوره اول و دوم 13 شهرستان استان در دو گرایش سنگین ( بارگذاری ) و زیبا حضور دارد.

گنبد

در بین شهرستان های شرکت کننده، گنبدکاووس با 54 تیم و 205 نفر از 19 آموزشگاه بیشترین تعداد شرکت کننده را دارد و شهرستان های آزادشهر با 15 تیم و کلاله با 14 تیم در رده های بعدی از نظر تعداد تیم های شرکت کننده قرار دارند.
برای تیم های اول، دوم وسوم این مسابقات به ترتیب دو میلیون، یک میلیون و 500 هزار و یک میلیون ریال جایزه در نظر گرفته شده است.


در این مسابقات 456 دانش آموز پسر و 745 دانش آموز دختر در قالب 128 تیم حضور دارند و فردا سازه های ماکارونی خود را در محل سالن همایش های موسسه غیر انتفاعی شمس گنبد به ارزیابی داوران می گذارند.


دو دوره پیشین این مسابقان نیز به میزبانی آموزش و پروش شهرستان گنبدکاووس در این شهرستان واقع شرق استان گلستان برگزار شده بود. 

ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار