حامد زمانی این بار نه در پایتخت و سالن همایش های پر از جمعیت آن بلکه در یکی از محروم ترین روستاهای مرکز ایران به اجرای آخرین اثر تولیدی خود می پردازد.

کنسرت متفاوت حامد زمانی این بار به عشق ننه حلیمه!

به گزارش گلستان 24، شاید خیلی ها اسم روستای "ایلیخ بلاغی" که در 40 کیلومتری شهر مقدس قم و در حاشیه اتوبان تهران قرار دارد را نشنیده باشند اما فعالیت گروه های جهادی به ویژه گروه جهادی "منتظران خورشید" باعث مطرح شدن نسبی نام این روستا – دست کم در بین برخی از مخاطبان فضای مجازی – شده است.
ایلیخ بلاغی ، همان روستایی است که چند ماه پیش به همت روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین نشست ستاد خبری راهیان نور و اردوهای جهادی سراسر کشور در آن و به طور مشخص در منزل"ننه حلیمه" که گروه های جهادی آن را برایش ساخته اند، برگزار شد.

کنسرت متفاوت حامد زمانی این بار به عشق ننه حلیمه!
شاید برایتان سوال باشد که ننه حلیمه کیست؟!
او که چندی پیش نیز مستندی همین نام از او و زندگی اش ساخته شده، پیرزن بی ادعایی است که سال‌ها در خانه‌ای قدیمی و مخروبه بدون کمترین امکانات زندگی می‌کرده که به خاطر چوبی بودن سقف و کاهگلی بودن دیوار وقتی اقوام او برای سرکشی به خانه‌اش رفته بودند با مار و عقرب در ورودی خانه‌اش روبه‌رو می‌شوند؛ با این وجود به همت گروه جهادی «منتظران خورشید» خانه‌ای مجهز برای او ساخته شده است. 
حامد زمانی ، خواننده پرآوازه و ارزشی کشورمان این بار در حرکتی قابل تقدیر ، آخرین اثر خود با موضوع اردوهای جهادی ، محرومیت زدایی از روستاها و نیز سازندگی را در این روستا و در جلوی چشمان ننه حلیمه اجرا می کند.
این اثر به سفارش روابط عمومی بسیج تهیه و تولید شده و تم اصلی آن نیز طعنه به کاخ نشینان و مذمت اشرافی‌گری و همچنین لزوم توجه مسئولان به حل مشکلات محرومان و مستضعفان به عنوان ولی نعمتان انقلاب می باشد.
لازم به ذکر است که مراسم رونمایی از این اثر از روز چهارشنبه سی و یکم تیرماه لغایت  جمعه دوم مرداد ماه با حضور اهالی روستاهای منطقه دشت مرکزی قم و بیش از یک صد تن از 
اساتید دانشگاه ها، پزشکان، دانشجویان، هنرمندان و ورزشکاران جهادگر گروه جهادی منتظران خورشید و همچنین برخی از مسئولان کشوری برگزار می گردد.

ساجدنیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار