بریدن روبان افتتاح با فندک جمشید مشایخی!

مراسم افتتاح یک مبل فروشی واقع در خیابان شهید بهشتی گرگان با حضور چهار بازیگر مطرح سینما و تلویزیون برگزار شد که با حواشی جالب و خواندنی همراه بود.

حاشیه های جالب افتتاح یک مبل فروشی در گرگان +تصاویر

 به گزارش گلستان24، مراسم افتتاح یک مبل فروشی واقع در خیابان شهید بهشتی گرگان عصر روز گذشته با حضور بازیگران نام آشنایی همچون جمشید مشایخی، رضا رویگری، نرگس محمدی "ستایش" و نفیسه روشن برگزار شد که با حواشی جالب و خواندنی همراه بود.

* قبل از آغاز مراسم صندلی مهمان ها(بازیگران) داخل خیابان شهید بهشتی چیده شده بود که به دلیل ایجاد ترافیک با دخالت پلیس راهنمایی رانندگی، صندلی ها جمع آوری شد.

* با وجود چیدن صندلی برای بازیگران دعوت شده، آن ها به محض حضور در مراسم به جای نشستن روی صندلی ها و انجام سخنرانی احتمالی، مستقیم به سمت مبل فروشی رفتند تا مراسم افتتاح را انجام دهند.

* مراسم افتتاح این فروشگاه یکی نادرترین افتتاح های تاریخ ایران بود زیرا در زمان برش روبان به علت نبود قیچی، جمشید مشایخی در اقدامی جالب از جیبش بک فندک در آورد و روبان را با کمک دو نفر دیگر پاره کرد که این حرکت باعث خنده نرگس محمدی، نفیسه روشن و سایر حاضرین در مراسم شد.

* بعد از افتتاح بازیگران وارد فروشگاه شده و به جای گشت زنی در فروشگاه روی مبل های داخل مغازه نشستند و مردم بجای این که به نوبت با آن ها عکس یادگاری بگیرند، نزدیک بود آن ها را خفه کنندف به طوری که نرگس محمدی و نفیسه روشن دو بازیگر زن حاضر در مراسم از بازیگران مرد جدا شده و در طرف دیگری از فروشگاه قرار گرفتند تا خانم ها بتوانند به راحتی با آن ها عکس یادگاری بگیرند و آقایون نیز در طرف دیگر با جمشید مشایخی و رضا رویگری عکس می گرفتند.

* سپس بازیگران را به طبقه پایین منتقل کردند تا گشتی در فروشگاه بزنند اما باز هم مردم دور آن ها جمع شدند به طوری که بازیگران قادر به حرکت از جای خود نبودند و به دلیل این ازدهام راه پله هم بسته شد، که سرانجام مسئولین فروشگاه مجبور شدند بازیگران را از درب پشتی طبقه پایین خارج کنند.

* بازیگران به محض خروج از درب پشتی سریعا سوار ماشین شده و محل فروشگاه را ترک کردند.

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار