بعد از اعتراضات و واکنشهای پی در پی مردم ولایتمدار و حزب اللهی، گروهها و جریانهای عدالتخواه استان گلستان ، جمعی از ائمه جمعه و جماعات استان نیز بیانیه ای را در اعتراض به فیلترکردن سایت عدالتخواهان گلستان منتشر کرده خواهان رفع فیلتر سریع از این سایت شدند.متن این بیانیه بدین شرح است:

بیانیه جمعی از ائمه جمعه و جماعات استان در اعتراض به فیلتر شدن سایت عدالتخواهان

 به گزارش گلستان24،  واکنشها و اعتراضات به مسدودکردن سایت خبری تحلیلی عدالتخواهان گلستان همچنان ادامه دارد.

بعد از اعتراضات و واکنشهای پی در پی مردم ولایتمدار و حزب اللهی، گروهها و جریانهای عدالتخواه استان گلستان ، جمعی از ائمه جمعه و جماعات استان نیز بیانیه ای را در اعتراض به فیلترکردن سایت عدالتخواهان گلستان منتشر کرده خواهان رفع فیلتر سریع از این سایت شدند. 

متن این بیانیه بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم


وَ أَقْسِطُوا إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطین‏"؛ ( حجرات ایه 9) 
اِنَّ النّاسَ یَستَغنونَ اِذا عُدِلَ بَینَهُم وَ تُنزِلُ السَّماءُ رِزقَها وَ تُخرِجُ الارضُ بَرَکَتَها بِاِذنِ اللّه‏ِ تَعالى ؛
اگر در میان مردم عدالت برقرار شود، همه بى‏ نیاز مى ‏شوند و به اذن خداوند متعال آسمان روزى خود را فرو مى‏ فرستد و زمین برکت خویش را بیرون مى‏ ریزد. کافى(ط-الاسلامیه) ج 3، ص 568، ح 6 {شبیه این حدیث در من لا یحضر الفقیه ج2 ، ص53 ، ح1677}
اسلام دین افراد مجاهدى است که به دنبال حق و عدالتند. ( کتاب ولایت فقیه ص 4؛ اسلام ناب در کلام و پیام امام خمینى، ص 39)
اگر مساجد و محافل مذهبی و سیاسی علمای اسلام را به تعطیلی بکشانند و حتی علمای اسلام را در ملأ عام به‌دار کشند، خود دلیل مظلومیت اسلام و موجب توجه بیشتر مسلمانان به روحانیت و پیروی از آنان می‌شود. مگر نه این است که خداوند از علما پیمان گرفته است که در برابر ستم ستمکاران و ظلم جنایت پیشگان ساکت و آرام نمانند؟ مگرنه این است که علما حجت پیامبران ومعصومین بر زمین هستند؟ پس باید علما و روشنفکران و محققان به داد اسلام برسند و اسلام را از غربتی که دامنگیرش شده است نجات دهند.

صحیفه امام ؛ ج20؛ ص338 


به مصداق مصادیق فوق الذکر و بر اساس وظیفه روشنگری و صیانت از مسیر حق و حق طلبی و حق طلبان اعلام می دارد فیلتر کردن سایت عدالتخواهان گلستان عملی است خلاف عدالت و مسیر عدالت طلبانه ای که نظام مقدس جمهوری اسلامی بابت آن، هزینه های گزافی را پرداخت کرده اند. بستن و مسدود کردن سایتی که صدای طیف وسیعی از انقلابیون استان را نمایندگی می کند بسیار جای تعجب دارد. تعجب بیشتر از آنجاست که این اقدام دور از انصاف در سالگرد پیروزی انقلاب و در آستانه دو انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی صورت پذیرفته است. این رسانه عدالت طلب به گواه مطالب مندرج و منعکس شده در آن ، جز مطالبه گری در مسیر عدالت و خط اصیل انقلاب و ولایت فقیه و فراتر از جناحها و سلیقه های سیاسی نمی اندیشد. چرا باید بابت انعکاس اخبار مستندی که با ارتباط مستقیم با سلامت جسم و جان مردم دارد به جای تقدیر و تشکر ، با آن برخورد قهری صورت بپذیرد؟ چرا چنین برخوردی در دولتی صورت می گیرد که مدعی شنیدن صدای مخالف است؟ 


بر همین اساس از مراجع ذی ربط انتظار می رود که بی درنگ نسبت به رفع فیلتر این سایت اقدام عملی نمایند و خود را در پیشگاه افکار عمومی استان متهم به اقدام در مسیر خلاف عدالت، حرکت علیه سلامت جسم و جان مردم، و عمل کردنهای جناحی و سلیقه ای نکنند. بدیهی است در صورت عدم رفع فیلترینگ این سایت روشنگریهای بعدی با اسناد و مدارک موجود به صورت گسترده تری در تریبونها و منابر موجود اقدام خواهد پذیرفت.


و السلام علی من اتبع الهدی


جامعه روحانیت حزب الله استان گلستان
جمعی از ائمه جمعه استان گلستان

منبع: عدالت خواهان گلستان

ارسال نظر

  • سید علی انصاریان
    0

    افراط همیشه منفور خواهد بود

آخرین اخبار