رئیس ستاد انتخابات گلستان:

رئیس ستاد انتخابات گلستان از کاندیداتوری احتمالی 184 نفر در استان گلستان برای مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: احتمالا حدود 20 نفر نیز کاندیدای حضور در مجلس خبرگان هبری هستند.

اسامی استعفا دهندگان انتخابات گلستان / کاندیداتوری 184 نفر برای مجلس و 20 نفر برای خبرگان

به گزارش گلستان24، علی اصغر طهماسبی معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان صبح امروز پنجشنبه 11 تیرماه 94 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استعفای مدیران دولتی برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ششماه قبل از ثبت نام کاندیداها یعنی 28 آذرماه می باشد.

طهماسبی افزود: مدیرانی که مشمول ماده 29 قانون انتخابات می شوند باید استعفا دهند و ما این مو ضوع را به کلیه نهادها و ادارات و رسانه های مختلف اطلاع رسانی کردیم .

وی با اشاره به تعداد استعفا دهندگان استان گلستان تصریح کرد: دکتر نیاوند معاون استاندار گلستان برای انتخابات قبل از عید استعفا داد و در موعد مقرر عبدالرضا چراغعلی و نبی هزارجریبی نیز استعفای خود را اعلام کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان خاطرنشان ساخت: همچنین بابک دربیکی از مدیران وزارت ارشاد اسلامی و حسینی معاون اداری مالی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور نیز به احتمال زیاد کاندیداهای مجلس در داخل استان گلستان می باشند.

علی اصغر طهماسبی از کاندیداتوری احتمالی 184 نفر در استان گلستان برای مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: احتمالا حدود 20 نفر نیز کاندیدای حضور در مجلس خبرگان هبری هستند.

وی در خصوص احضار دو تن از کارکنان فرمانداری آزادشهر به دلیل امضا گزاره برگ ملی گفت: این موضع به حراست مربوط می شود و اگر صحت داشته باشد  من از آن اطلاعی ندارم ./گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار