شب گذشته همزمان با حماسه ۹ دی، یادواره ۲۲۵ شهید شهرستان آزادشهر برگزار شد.

یادواره ۲۲۵ شهید شهرستان آزادشهر برگزار شد + گزارش تصاویری

به گزار گلستان 24، این مراسم با شکوه باحضور معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه درسپاه نینوای گلستان، فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر، فرماندار شهرستان، بخشدار مرکزی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان، رئیس بنیاد شهید آزادشهر، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، اعضای شورای شهر آزادشهر و جمعی از مسئولین شهرستان و مردم شهید پرور شهرستان آزادشهر در مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزار شد.

*لازم به ذکراست سخنران این مراسم سرهنگ بهمن نژاد معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه درسپاه نینوای گلستان و مداح آن کربلایی سید حسین شاهنگیان نیز بودند.

عبرت ها و درس های حماسه ۹ دی ماندگار شد

IMG_0070

سرهنگ حمیدرضا بهمن نژاد در یادواره شهدای ۲۲۵ شهید شهرستان آزادشهر، باتاکید برضرورت شناخت دشمنان و توطئه های آنان، به درس ها و عبرت های فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی ملت ایران اشاره کرد و گفت: دراین فتنه مشخص شد که افراد و شخصیت ها نمی توانند همواره ملاک حق باشند مگر اینکه گفتار و رفتار آنان همواره درچارچوب معیارهای نظام اسلامی و رهبری آن باشد.

وی، اهمیت بصیرت و ضرورت ارتقای آن درافراد جامعه، نقش مردم درحفط ارزش های انقلاب اسلامی، افشای چهره نفاق در نظام اسلامی، نقش بی بدیل رهبری درمهار فتنه ها و نیز ضرورت شناخت درست دشمنان و غفلت نکردن از توطئه های آنان را از مهمترین درس ها و عبرت های فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی برشمرد.

بهمن نژاد بابیان اینکه فتنه ۸۸ توطئه و طراحی پیچیده دشمنان برای تغییر رفتار و ساختار انقلاب اسلامی ازسوی آمریکا و اسراییل و متحدان غربی آنان بود، افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی با بصیرت خود و درسایه منویات رهبری انقلاب این توطئه دشمنان را نقش برآب کرد.

وی گسترش بیداری اسلامی و احساس خطر اوج گیری اسلام را یکی از علت های فتنه اعلام کرد و تاکید کرد: امروز ولایتمداری، کار را برای ما آسان کرده است و باید راه ما، در تبعیت از رهبر معظم انقلاب باشد و این یک از توقعات شهدا از ما نیز می باشد و دیگر پیام شهدا برای ما ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و دسیسه ها و توطئه های آنهاست.

9 دی یک بار دیگر مرز بین اسلام و کفر را جدا کرد

در این مراسم سرهنگ سمیعی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه آزادشهر ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) و با اشاره به حماسه عظیم ۹ دی اظهار داشت: مردم ایران در روزهای ۸ و ۹ دی ماه ۸۸ حرکت بزرگ و تاریخی را آفریدند، حرکتی که برگرفته از فرهنگ حسینی بود.

وی اقزود: این روز ماندگارترین حرکت عاشورایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود و یک بار دیگر مرز بین اسلام و کفر را جدا کرد و پرچم لبیک یا حسین (ع) را به اهتزاز در آورد.

سمیعی خاطرنشان کرد: این اتحاد بین ملتی راسخ به رهبری ولایت فقیه ، در کشور ایران یک بار اتفاق افتاد و خاری شده در چشم دشمنان اسلام و در این حماسه عظیم بساط فتنه گران برچیده شد.

*پخش کلیپ نیز از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه بود.

Image00001

Image00002

Image00003

Image00004

Image00005

Image00006

Image00007

Image00008

Image00009

Image00010

Image00011

Image00012

Image00013

Image00014

Image00015

Image00016

Image00017

Image00018

Image00019

ارسال نظر

آخرین اخبار