استاندار گلستان با بیان اینکه در اجرای بحث‌های مطرح شده در سفر رئیس جمهور به استان مدیران منتظر مصوبات دولت نمانند، گفت: مدیران منتظر مصوبات نمانند و با یک روح بلند و واحد سعی کنید که این مصوبات را به سر منزل برسانید.

مدیران منتظر مصوبات دولت نمانند

حسن صادقلو ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان که در ساختمان شماره یک استانداری برگزار شد، با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور در استان گلستان ناموس این استان است، اظهار کرد: این تعبیری که من عرض کردم یک باور و اعتقاد نسبت به این رویداد مبارک است و اگر این مسئله ناموس ما نشود خیلی از دستاورد‌هایی که باید از این سفر به دست بیاید مشمول مرور زمان می‌شود.

مصوبات دولت در گلستان را پیگیری‌ کنیم

به گزارش گلستان 24، استاندار گلستان با بیان اینکه باید مصوبات دولت در استان گلستان را پیگیری‌ کنیم، افزود: اگر چه نسبت به مسائل استان مشکلاتی وجود دارد، مدیران به سمت پیگیری حل مسائل پیش برود و نه پاسخ دادن به جوگیری‌های صورت گرفته که از برخی حرف‌های عادی شنیده می‌شود.

وی ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به استان و مصوبات آن باید روی سخنان رئیس جمهور نگاه ویژه‎ای شود و این سخنان یک سند بالادستی خوبی در دستان استان گلستان است و این موضوع از این لحاظ نقطه قوت استان محسوب می‎شود.

صادقلو یادآور شد: همان‎گونه که مسائل را به سمتی کشانیدم که منطقه آزاد در استان گلستان مطرح شود به دنبال این هستیم که این موضوع را در شورای منطقه آزاد کشور به جایی برسانیم و ابتکار عمل نمایندگان استان می‎تواند در مجلس به مصوب شدن این موضوع کمک کند.

استاندار گلستان ابراز داشت: استدلال‌های به دست آمده از مصوبات ویژه سفر رئیس جمهور در استان گلستان به کمک استان خواهد آمد به شرایط آنکه بتوانیم موضوعات مطرح شده در سفر رئیس جمهور را به خوبی مدیریت و پیگیری کنیم و نباید از اسناد بالا دستی به دست آمده در استان غافل شویم.

مدیران منتظر مصوبات دولت نمانند

صادقلو با بیان اینکه در اجرای بحث‌های مطرح شده مدیران منتظر مصوبات دولت نمانند، افزود: برخی از مصوبات سفر رئیس جمهور در استان و سر فصل‌های آن مشخص است که با کدام مدیر مرتبت است و لذا مدیران منتظر مصوبات نمانند و با یک روح بلند و واحد سعی کنید که این مصوبات را به سر منزل برسانید.

وی با بیان اینکه در طی نشست‌ها و دفاعیات، 121 پروژه را جزو مصوبات دولت قرار دادیم، عنوان کرد: برای این 121 پروژه 558 میلیارد تومان هزینه برآورد شده است که 345 میلیارد تومان در سال 1393 و 243 میلیارد تومان آن در سال 1394 محقق می‌شود.

استاندار گلستان درخواست کرد: تخصیص منابع استان از بودجه کشور در سال 1394 طبق مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان را مدیران پیگیری کنند و با توجه به نشستی که با معاون رئیس جمهور خواهیم داشت این موضوعات را جمع‎بندی کنند تا به اطلاع نمایندگان دولت برسانیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار