اما درشب آخر سفر حضور یونسی در جمع اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان کمی خاطر استانداری را مکدر کرد که چرا این دیدار انجام شد و چه حرفهایی در این میان رد و بدل شد و دیدار مشاور امور اقوام ئیس جمهور در یک گروه سیاسی که چند گزینه استانداری آماده در آستین دارد، چه پیامی ممکن است داشته باشد ؟

پوست خربزه تندروهای افراطی زیر پای استاندار گلستان

بعد از روی کار آمدن حسن صادقلوی رامیانی بیش از اینکه  وی منتقد و مخالف اصولگرا داشته باشد ، این تندروهای افراطی و مشارکتی هستند که به دنبال انداختن پوست خربزه زیر پای استاندار و تصاحب جایگاه وی هستند .

به گزارش گلستان 24، در اینکه استاندار گلستان صاحب علم و عمل و استاد صحبت و اهل لسان است شکی نیست و به همین دلیل تاکنون توانسته اوضاع اطراف خود را نگه دارد و مسلط باشد اما گویا برخی از اطرافیان درون مجموعه استانداری و بیرون از آن مخصوصا از داخل شهر گرگان روی افرادی خاص تاکید می کنند و همواره به دنبال فشار شدید به استاندار گلستان هستند .

حدودا یک ماه پیش بود که سایت " روز نو" که وابسته به تندروهای مشارکتی و از سایت ها همسو با دولت است مدعی شده بود که سه استاندار شمالی کشور در آستانه تغییر هستند و محمد رضا صالحی گزینه استانداری گلستان است .

از معرفی گزینه و اسم سایت می شد فهمید چه کسانی پشت این حرکت بودند که نهایتا وزیر کشور اعلام کرد که تغییر هیچ استانداری در دستور کار نیست و آب پاکی را روی دست این افراد ریخت.

اما با سفر رئیس جمهور به گلستان موج دیگری از حملات و کارشکنی ها علیه استاندار صورت گرفت که در این میان بخشی از این تندروهای سیاسی به هر نحوی سعی داشتند خود را به روحانی و حلقه مشاوران اصلی و وزرا برسانند و خلاصه زیرآب استاندار را بزنند .

البته آنان در این امر موفق نشدند فقط درشب آخر سفر حضور یونسی در جمع اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان کمی خاطر استانداری را مکدر کرد که چرا این دیدار انجام شد و چه حرفهایی در این میان رد و بدل شد و دیدار مشاور امور اقوام ئیس جمهور در یک گروه سیاسی که چند گزینه استانداری آماده در آستین دارد، چه پیامی ممکن است داشته باشد ؟

خلاصه اینکه در این 15 ماه از عمر استانداری گلستان آب صادقلو رامیانی با تندروهای مشارکتی گرگانی توی یک جوی نرفته و همواره در بزنگاه های مختلف با چالش هایی مواجه شده است و گویا فشارهای این گروه برای گرفتن پست همچنان ادامه دارد .

برخی منابع خبری اعلام کردند که انجام چنین حرکات ایضایی چون اخبار تغییر استاندار و ... از سوی همین افراد و به جهت گرفتن امتیازات خاص در معاونت های استانداری است و آنها گزینه های مختلفی را در این زمینه تجربه می کنند .

به هر حال قطعا استاندار گلستان تا زمان انتخابات تغییر نخواهد کرد و از طرفی چون این افراطیون همه حیات خود را در انتخابات مجلس می بینند و این روند اعتدالی صادقلو را نمی پسندند به فشار های خود علیه استاندار و حامیان اصلی اش در داخل استانداری ادامه خواهند داد .

ارسال نظر

آخرین اخبار