فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی از کشف و ضبط محموله نوشابه های غیرمجاز خارجی و خوراکی های غیرمجاز در شهرستان کردکوی خبر داد.

کشف محموله نوشابه و خوراکی های غیرمجاز در کردکوی+تصاویر

به گزارش گلستان24، سرهنگ محمود علی فر فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در گفتگو با خبرنگار ما، در تشریح جزئیات این خبر گفت: با تلاش پلیس آگاهی شهرستان کردکوی و استان یک محموله بار قاچاق متشکل از نوشابه های غیرمجاز خارجی و خوراکی های غیرمجاز در یکی از باربری های شهرستان کردکوی کشف و ضبط شد.

وی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اخبار رسیده مبنی بر وجود مقادیری کالای قاچاق و غیر مجاز در شهرستان کردکوی، مأموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق این شهرستان بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار داده و با یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل انبار این کالاها در یکی از باربری های شهرستان شدند.

علی فر اضافه کرد: با توجه به اینکه کالای کشف‌ شده بدون مجوز بود و برابر نظر کارشناسان هیچ‌گونه مجوز و مدارک معتبر از سوی شرکت متخلف مبنی بر بهداشتی بودن آن ارائه نشد، در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به همراه کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی انتقال یافت.

وی در خاتمه ضمن توصیه به شهروندان در خصوص عدم خریداری اقلام و اجناس دارای برچسب های خارجی و فاقد هرگونه مهر بهداشتی ، متذکر شد: پلیس منطقه در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان کالا مقابله می‌کند.

برای دیدن تصاویر در اندازه بزرگتر بر روی هر تصویر کلیک کنید.

Photo0299Photo0300Photo0305Photo0307Photo0308Photo0309Photo0303Photo0298

انتهای پیام/

منبع: رادکانا

 

ارسال نظر

  • مهندس برق
    0

    به این میگن جنس شیک و با کلاس

آخرین اخبار