فرمانده انتظامی گرگان از اعتراف زوج جوان به 18 فقره انواع سرقت از مسافران این شهرستان خبر داد. -

اعتراف زوج جوان در پلیس آگاهی به 18 فقره سرقت از مسافران گرگان

به گزارش گلستان 24 به نقل از فارس:

شعبان غربا امشب در جمع خبرنگاران استان گلستان با اشاره به مسافرخیز بودن مسیر شهرستان گرگان و این استان و اتراق و بیتوته برخی مسافران در میادین و پارک‎های این شهرستان اظهار کرد: در گذشته گزارش‎های متعددی از طرف مسافران در خصوص سرقت وسایل و اموالشان در زمان اسکان موقت در سطح شهرستان به نیروی انتظامی گرگان ارسال شده بود.

وی ادامه داد: در همین راستا شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: ماموران پس از بررسی موضوع متوجه شدند که سارق و یا سارقان به طور عمده، مسافران حاضر در دو منطقه میدان بسیج و میدان نهارخوران گرگان را مورد هدف عمل مجرمانه خود قرار می‎دهند.

غربا بیان کرد: پس از بررسی‎های اطلاعاتی و پلیسی و رصد تحرکات برخی سارقان سابقه‎دار و انجام چهره‎زنی‎های متعدد در نهایت ماموران به شخصی 23 ساله به نام ساسان مشکوک شده و رفتار وی را زیر نظر می‎گیرند.

دستگیری ساسان و اعتراف به 18 فقره سرقت با کمک همسرش

وی اضافه کرد: با شناسایی محل اختفای ساسان و با هماهنگی با مقام قضایی وی دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد و در بازرسی از محل اختفای وی تعدادی اقلام سرقتی نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان تصریح کرد: ساسان در لحظات نخست منکر جرائم انتسابی شده اما پس از مواجهه با شواهد و قرائن پلیس و همچنین پس از مواجهه با اقلام سرقتی مکشوفه در محل اختفایش در نهایت به انجام سرقت از مسافران با همدستی همسرش به تعداد 18 فقره اعتراف کرد.

غربا افزود: پس از اعتراف ساسان در خصوص مشارکت همسرش در سرقت‎‎ها، وی نیز دستگیر و پس از دستگیری به جرائم خود اعتراف کرد و این زوج جوان در خصوص شناسایی طعمه‎های خود اظهار کردند که با مراجعه به محل بیتوته مسافران و شناسایی پلاک‎ خودروهای غیربومی مدل بالا نسبت به انجام سرقت‎های خود اقدام می‎کردند.

وی در پایان ابراز کرد: متهمان در سرقت‎های خود تنها اقلام سبک و قیمتی همانند گوشی تلفن همراه، وجه نقد، دوربین عکاسی، لب‎تاپ، تبلت، کیف حاوی مدارک و اقلام مشابه را به سرقت می‎بردند و متهمان در حال حاضر با تشکیل و تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

ارسال نظر

آخرین اخبار