از شهدای مدافع حرم تا شهدای ۸ فصل عشق و دلدادگی

جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد گرگان ضمن دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «سید احسان حاجی حتملو»، از آنها خواستند تا در سفر راهیان‌نور، کاروان زائران دانشجویان را همراهی کنند.

دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد گرگان با خانواده شهید «سید احسان حاجی حتملو» +تصاویر

به گزارش گلستان24، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد گرگان، عصر روز گذشته ضمن حضور در خانه دومین شهید مدافع حرم استان گلستان، شهید سید احسان حاجی حتملو، از خانواده آن بزرگوار با اهدای هدایایی قدرددانی کردند.

 

در این دیدار سه دعوت نامه سفر راهیان نور از طرف بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گرگان به مادر، پدر و همسر شهید اهدا شد که به دلیل مشغله کاری قرار شد مادر این شهید بزرگوار کاروان زوار دانشجو را همراهی کنند و دیگر اعضای خانواده شهید برای بدرقه در روز اعزام در دانشگاه حاضر شوند.

 

لازم به ذکر است، سید احسان حاجی حتم لو، رزمنده سپاه پاسداران ایران و رسمی تیپ  ۴۵ جوادالائمه(ع) گرگان بود که بهمن ماه ۱۳۹۳ در دفاع از حریم اهل بیت و مبارزه با تکفیری‌های جنایتکار در حلب سوریه شهادت رسید و هفت ماه بعد از شهادتش اولین فرزند وی به نام «طه» در نبود پدر دیده به جهان گشود.

 

 

 

طه پسر ۸ ماهه شهید بزرگوار

لازم به ذکر است، شهید غلامعلی تولی از گنبد در بهار سال ۹۲، سید احسان حاجی حتملو از گرگان در بهمن سال ۹۳، قاسم غریب از گرگان در ماه رمضان  سال ۹۴، سید محمد حسین میردوستی از گالیکش در پاییز ۹۴، اسماعیل زاهدپور از کردکوی نیز در تاسوعای ۹۴ و شهید قاسم تیموری در دی ماه ۹۴ در دفاع از حریم حضرت زینب (س) شش شهید بزرگواری بودند که به عنوان مدافعان حرم، از استان گلستان، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

ارسال نظر

آخرین اخبار