با وجود اینکه در اخبار آمده بود رابعه اسکویی پس از پیوستن به شبکه جم، کشف حجاب کرده است، آنونس‌های سریال «پیاده روهای خالی» نشان می‌دهد او در اولین تجربه حضورش در شبکه جم با حجاب حضور دارد.

اولین حضور رابعه اسکویی در شبکه جم بدون کشف حجاب +عکس

به گزارش گلستان24، «پیاده روهای خالی» داستان باربد پسر یک شهید است که برای ادامه تحصیل در رشته حقوق بین الملل بورسیه شده و به خارج از کشور می‌رود و در دانشگاه با یک دختر عراقی به نام سارا آشنا می‌شود که عکاسی می‌خواند و چون پدرش ۵ سال اسیر بوده خیلی خوب فارسی صحبت می‌کند. آنها به دلیل جنگ‌های داخلی عراق به ترکیه مهاجرت کرده‌اند. باربد و سارا عاشق هم می‌شوند و…

 

 

در این سریال تلویزیونی رابعه اسکویی با مرتضی عقیلی و چکامه چمن ماه همبازی است و از شواهد امر بر می‌آید که این مجموعه تلویزیونی بزودی از شبکه جم پخش خواهد شد.

 

 

رابعه اسکویی چند ماه پیش، پس از چکامه چمن ماه، بهارک صالح‌نیا، مانی کسراییان و… برای فعالیت در شبکه جم از ایران خارج شده‌. سریال «جایی در میان تاریکی» دیگر ساخته مهدی مظلومی نیز مجموعه‌ای در ژانر وحشت است که بهارک صالح‌نیا بازیگر «سریال پشت بام تهران» با سر تراشیده و مانی کسرائیان بازیگر فیلم‌های «بانوی اردیبهشت» و «ساکن طبقه وسط» در آن بازی دارند که این مجموعه هم بزودی از شبکه جم روی آنتن خواهد رفت.

 

قابل ذکر است سکانس‌های بازی بهارک صالح‌نیا از سریال «پشت بام تهران» حذف شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار