وحشت در اسراییل؛

در این بازی که "حمله موشکی" نام دارد، بازی‌کنندگان وارد حریم دفاعی رژیم صهیونیستی شده و آن را با موشک‌های ساخت ایران مورد هدف قرار می‌دهند.

هدف قرار دادن موشکی اسرائیل در بازی ایرانی + عکس

به گزارش گلستان 24، چند سالی است که بازیسازان مستعد ایرانی، همگام با مستند‌سازان کشورمان اقدام به ساخت اثاری در زمینه آگاهی سازی جامعه بین‌المللی نسبت به ماهیت غرب و بخصوص رژیم صهیونیستی کرده‌اند. در این راستا، شاهد تولید چند اثر در مورد اقدام تلافی‌جویانه ایران در صورت هر گونه تجاوز به حریم و تمامیت ارضی کشورمان بوده‌ایم.رونمایی از بازی حمله موشکی در روز قدس امسال که اخیرا توسط بازیسازان ایرانی تولید شده است، یک روز پس از آن، موجب ایجاد نگرانی و ترس در بدنه ژورنالیسم رژیم صهیونیستی شده است.

روزنامه صهیونیستی Times of Israel در مطلبی به قلم ایان بن زیون به این نکته اشاره کرد که در روز قدس در ایران یک بازی تلفن همراه منتشر شد که در آن موشک‌های ایرانی، اسراییل را نابود می‌سازند.

این روزنامه مدعی شده که ایران یک بازی جدید ساخته که در آن حمله موشکی به اسراییل شبیه‌سازی شده است. در ادامه، به مطلب بن زیون می‌پردازیم:

این بازی که "حمله موشکی" نام دارد، در روز جمعه به مناسبت روز جهانی قدس مورد پرده‌برداری قرار گرفت و بسیاری از ایرانیان با انجام آن، در مقابل اسراییل و آمریکا به مبارزه پرداختند و خواستار آزادی قدس شدند.

طبق توضیحات مهدی آتش جام سازنده اثر- در بخشی از بازی، بازی‌کنندگان وارد حریم دفاعی اسراییل شده و آن را با موشک‌های ساخت ایران مورد هدف قرار می‌دهند. آتش جام، معتقد است که این بازی را در پاسخ به بازی شوتر اول شخص Battlefield میدان نبرد (ساخت آمریکا) ساخته است. بازی ویدئویی که در آن، حمله به تهران شبیه‌سازی شد.

هدف قرار دادن موشکی اسراییل در بازی ایرانی

شهر حیفا اراضی اشغالی در این بازی مورد هدف ایرانیان قرار دارد

روز جمعه، روز را‌هپیمایی جمعی کثیری از مردم ایران، لبنان، و عراق بود که شعار "مرگ بر اسراییل" و "مرگ بر امریکا" سر دادند. این یک سنت سالیانه بین‌المللی برای مسلمانان در جمعه آخر ماه رمضان است. این سنت، در سال 1979 توسط ایت الله خمینی رهبر وقت ایران- به عنوان وظیفه مذهبی برای ائتلاف جهانی مسلمانان در مقابل اسراییل جهت آزادسازی فلسطین پایه‌گذاری شد. ایران، معتقد است که این مراسم معنای حمایت از فلسطین را دارد و اهمیت قدس برای مسلمانان را نشان می‌دهد.

امسال، برخی از راهپیمایان در تهران، اقدام به اتش زدن پرچم امریکا و اسراییل می‌کنند. همچنین پوسترهایی از بنیامین نتانیاهو، ملک سلمان پادشاه عربستان- و باراک اوباما به اتش کشیده شد.

هدف قرار دادن موشکی اسراییل در بازی ایرانی

تصویری از بازی مورد نظر در روز 10 جولای که حمله به اسراییل را نشان می‌دهد

سال گذشته، تلویزیون ملی ایران، مستندی را پخش کرد که دارای جلوه‌های ویژه بصری در مورد پهپادها و موشک‌های ایرانی که تل اویو، هیفا، فرودگاه بن گوریون، و رآکتور هسته‌ای دیمونا را مورد حمله قرار می‌دهند بود. این حمله قرار بود که در اقدام تلافی‌جویان ایران در قبال حمله اسراییل و آمریکا به این کشور صورت گیرد.

همچنین، در آن مستند، پهپادها و موشک‌های ایرانی در حال انجام چنین حمله‌ای به ناو هواپیمابر "یو اس اس آبراهام لینکن" و در نتیجه غرق شدن آن ناو و نابود شدن اهداف نظامی آمریکا در خلیج فارس نشان داده شدند.

هدف قرار دادن موشکی اسرائیل

در این تصویر بمباران فرودگاه بن گوریون در صورت بمباران تهران نشان داده شده است

 

ویدئوی مربوط به پهپادها، نشان‌دهنده حملات پراکنده بر اسراییل است در حالیکه پرسنل اورژانس در حال کمک به شهروندان اسراییلی و سربازان در عین پخش شدن آژیر خطر هستند. در انفجار آخر، فوجی از موشک‌های ایرانی آسمان‌خراش‌های تل‌آویو را به زیر می‌کشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار