«سازمان قضایی نیروهای مسلح» است که میزبان «یک شهید گمنام» است. این شهید در عملیات «بدر» در منطقه «شرق دجله» و در سن ۱۷سالگی به شهادت رسیده است.

جزئیات مراسم وداع و تشییع شهید گمنام در «سازمان قضایی نیروهای مسلح»

به گزارش گلستان24، طبق اعلام سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح، پیکرهای طیبه 111 شهید دوران دفاع مقدس در 61 نقطه از 17 استان کشور همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) تشییع و تدفین خواهند شد. این شهدا در طول ماه‌های اخیر در مناطق عملیاتی فاو، ام‌الرصاص، شلمچه، مجنون، شرق دجله، زبیدات و کردستان عراق توسط گروه‌های تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح کشف شده‌اند.

بین مراکزی که میزبان شهدا هستند، 9 دانشگاه، 2 حوزه علمیه، یک مرکز صدا و سیما، یک پارک‌موزه دفاع مقدس، یک سازمان قضایی نیروهای مسلح، یک فدراسیون ورزشی جانبازان و معلولین، 8 پادگان نظامی و آموزشی و 35 بوستان و تپه بوستانی افتخار میزبانی شهیدان را خواهند داشت. مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در هشت نقطه از پایتخت همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و ایام سوگواری ایشان در 23 اسفندماه به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود.

یکی از این نقاط «سازمان قضایی نیروهای مسلح» است که میزبان «یک شهید گمنام» است. این شهید در عملیات «بدر» در منطقه «شرق دجله» و در سن 17سالگی به شهادت رسیده است.

مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید گمنام(شبی با شهدا) در روز 22 اسفند ماه 94 همزمان با شب شهادت حضرت زهرا(س) بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد مالک اشتر واقع در سید خندان، خیابان معلم برگزار می‌شود. این مراسم با ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) همراه خواهد بود.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید نیز صبح روز 23 اسفند ماه همزمان با روز شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) از مقابل مسجد مالک اشتر واقع در سید خندان، خیابان معلم با حضور عموم مردم آغاز خواهد شد. مراسم تشییع با سخنرانی حجت الاسلام اژه‌ای، معاون اول قوه قضائیه و مداحی نیکبختیان و مختاری و شعرخوانی صابر خراسانی همراه خواهد بود و سرانجام پیکر مطهر این شهید در سازمان قضایی نیروهای مسلح به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار