جانشین رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ستاد مناطق قومی و مذهبی در ۱۳ استان کشور راه اندازی و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان هم به عنوان رییس این ستاد انتخاب شد.

تشکیل ستاد قومی و مذهبی دهه فجر در ۱۳ استان کشور/ گلستان، رییس ستاد شد

نجیب الله تاری، جانشین رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با توجه به مناسبت های رسمی و انقلابی کشور، اخیراً ستاد مناطق قومی و مذهبی را راه اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه 13 استان کشور در این ستاد عضویت دارند، خاطرنشان کرد: این ستاد با حضور همه استان های اهل سنت نشین کشور راه اندازی شده که ریاست این ستاد به رییس شورای هماهنگی گلستان و دبیری آن به استان سیستان و بلوچستان واگذار شده است.

تاری با بیان اینکه برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای فعالیت های این ستاد در نظر گرفته شده است، افزود: برای دهه فجر امسال سه طرح « مسجد، همدلی و همزبانی»، کرسی تلاوت قرآن کریم و شب شعر انقلاب اسلامی در مناطق اهل سنت نشین پیش بینی شده است.

وی هدف از تشکیل این ستاد را حفظ وحدت رویه در اجرای برنامه ها و فعالیت ها در دهه فجر عنوان کرد و گفت: تقویت و حفظ وحدت رویه در اجرای برنامه های مناسبت های رسمی و عمومی کشور و پایدار کردن اهداف نظام اسلامی از اهداف تشکیل این ستاد است.

ارسال نظر

آخرین اخبار