رئیس کل دادگستری گلستان در آستانه آخرین چهارشنبه سال گفت : افرادی که چهارشنبه‌سوری با اقدامات خود سلامتی و آرامش مردم را به خطر بیاندازند ، منتظر برخورد شدید دستگاه قضایی باشند.

برخورد شدید دستگاه قضایی با متخلفان چهارشنبه آخرسال در گلستان

به گزارش گلستان24 به نقل از ورابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهار داشت: افرادی که چهارشنبه سوری با اقدامات خود سلامتی و آرامش مردم را به خطر بیاندازند ، منتظر برخورد شدید دستگاه قضایی باشند و تا پایان تعیلات در بازداشت خواهند ماند.

وی افزود: افرادی که به اتهام اخلال در نظم عمومی و ایجاد مزاحمت در چهارشنبه آخر سال بازداشت شوند ممکن است با صدور قرار بازداشت موقت تا پایان تعطیلات در بازداشت بمانند و بعد از تعطیلات به اتهامات شان رسیدگی شود. 

هادی هاشمیان از جوانان و نوجوانان خواست: به قانون احترام بگذارند ، موارد ایمنی را رعایت کنند تا به دردسر نیفتند.

وی افزود: افرادی را که اقدام به فروش مواد محترقه و آتش زا می‌کنند به مراجع قضایی و انتظامی معرفی کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان به والدین هم توصیه کرد: با همراهی فرزندان خود در این مراسم سنتی ، مراقب رفتارهای پرخطر آن ها باشند.

وی با بیان این که خوشبختانه فرهنگ جامعه با توجه به اقداماتی که در گذشته انجام شده است تغییر کرده و مردم نسبت به حوادث احتمالی آگاه شده‌اند ابراز امیدواری کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و هوشیاری جوانان و نوجوانان ، عید به کام هیچ خانواده ای ، تلخ نشود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار