داماد هایی غیرتشان را سر طاقچه جا می گذارند !

فیلمبردار جلو آمد و خیلی راحت و آسوده گفت ، فیلمتان زشت می شود لطفا چادرت را دربیاور

دور دور کردن عروسهای بی حجاب با دامادهای بی غیرت در شهر من گرگان !!

این روزها عروسهای زیادی  فکر می کنند در شب عروسی به کل شهر محرم شده اند و بدون کمترین حجابی با آرایش کامل در مجاورت آقا دامادها در شهر گردش می کنند .

به گزارش گلستان 24، نمی دانم چرا چند وقتی هست غیرت برخی جوانان شهر نم کشیده!

  نم که چه عرض کنم کلا از بیخ ویران شده است !

آنقدر تعداد عروسهایی بدون چادر و پوشش  آن هم با لباس عروسهایی در نهایت بد پوششی و با حجاب نیمه برهنه در شهر زیاد شده که متاسفانه در حال وارونه کردن  عرف جامعه است ...

نمی دانم چرا وقتی برای نبستن کمربند و پارک زیر تابلو  توقف ممنوع باید جریمه های آنچنانی داد چرا با کسانی  عفت عمومی جامعه و روان جوانان و نوجوانان معصوم را ویران د هیچ برخوردی نمی شود؟

نمیدانم قانونی وجود دارد و اعمال نمی شود ؟ وجود ندارد؟ وجود دارد و رعایت عروس و داماد بودنشان را می کنند؟!!!!

یا شایدم اصلا آنقدر اوضاع پوشش عروس خانم ها افتضاح است که مامور فلک زده شرمش می شود جلوی ماشینشان را بگیرد و تذکر دهد ؟

لطفا این ماجرای به ظاهر ساده و  واقعی را حتما بخوانید ؟

شب گذشته یک تازه عروس گرگانی به من گفت: وقتی چادر عروس را بر سرم گذاشتم و در ماشین نشستم ، فیلمبردار جلو آمد و خیلی راحت و آسوده گفت ، فیلمتان زشت می شود لطفا چادرت را دربیاور و وقتی با پاسخ من که به هیچ عنوان حاضر نیستم این کار را بکنم مواجه شد با چشمانی از حدقه درآمده به من نگاه کرد و گفت، کارمند اماکنی ، حفاظتی، حراثتی ، شغلت چیست ؟

وقتی به فیلمبردار گفتم نه پرستارم تعجبش بیشتر شد و گفت پس دیگر مشکلت چیست ؟

خیلی درد آور است که ترس از رییس اداره برای فیلمبردار قابل توجیه تر بود تا ترس از خدا؟

آنقدر فلک زده هر روز از عروسهای بی حجاب   فیلم گرفته و همراهشان دور دور کرده که بی حیایی هنجار ذهنش شده بود انگار نه انگار که اصلا اعتقادی هم هست؟ خدایی هم در این نزدیکی نگاهمان می کند ؟ انگار نه انگار.........

اینکه در طول این مدت دشمن از طریق امواج ماهواره و کارهای ضد فرهنگی چه بر سر جامعه آورده که در شهر دارالمومنین گرگان داشتن حجاب در شب عروسی برای بعضی ها  تعجب آور شده ، نشانه خوبی نیست و خبر از پیشرفت خاکریزهای دشمن دارد؟

اینکه شما کارمند اماکنی سوال نیست درد است ؟ بدبختی فرهنگی است و تا آن را نپذیریم و به دفاع برنخیزیم روز به روز وضعمان وخیم تر می شود ...

برخی از تازه دامادها  مقصر نیستند ، شب عروسی هول می کنند ، جو گیر می شوند و از سر بی حواسی دامادند دیگر شب پادشاهیشان است غیرتشان را سر طاقچه جا می گذارند ! غیرت مسئولین کجا جا مانده که هر روز تعدادشان بیشتر می شود ؟؟؟

 

ماشین عروس

 

 چندوقتی است که دیگر در هیچ تالاری در شهر گرگان مراسم عروسی مختلط بر گزار نمی شود ، علتش خیلی ساده است 15 میلیون جریمه برای شخصی که چنین مکانی را در اختیار خانواده های اینچنینی قرار می دهند بساط همه عروسیهایی که نه به مجلس عروسی که شبیه پارتی های شبانه بود را برای همیشه برچید ؟

آیا برای حفظ عت عمومی جامعه نمی شود جریمه ای در خور در نظر گرفت؟؟؟

ساحل گمیشان

 

ارسال نظر

  • haami
    0

    جانا سخن از زبان ما میگویی

  • پایگاه خبری آبشار شهر خان ببین
    0

    دربین 60 شرکت کننده از آسیا:
    قهرمانی نونهال فندرسکی در مسابقات آسیایی کاراته

    http://www.absharnews.ir/?p=5672

آخرین اخبار