نفرات برتر جشنواره نمایشنامه‌خوانی و اتودهای نمایشی در استان گلستان معرفی شدند.

نفرات برتر جشنواره نمایشنامه‌خوانی در گلستان معرفی شدند

 به گزارش گلستان24، مراسم پایانی پنجمین جشنواره نمایشنامه خوانی و اتودهای نمایشی (افتو) در مجتمع فرهنگی، سینمائی بهمن گرگان برگزار و برترین‌های بخش‌های مختلف معرفی شدند.

در این مراسم که با حضور پیشکسوتان و هنرمندان استان برگزار شد در نمایشنامه‌خوانی، محمد میرعرب رضی و سید افشین حسینی در بخش بروشور و در بخش تقدیر نقش خوان حوریه صابری و علیرضا پورمحمد  و در بخش توضیح صحنه خوان، محمد میر عرب رضی، در بخش نقش‌خوان زن محدثه شیرعلی و بخش نقش خوان مرد کیومرث سلیمانی مقدم عنوان های برتر را کسب کردند.

 جشنواره نمایشنامه‌خوانی

در بخش نویسندگی رتبه دوم را بهمن ولیان و رتبه سوم را مجید انوری کسب کردند و سعید کاظمیان نیز در بخش نویسندگی برتر شد و در بخش کارگردانی رتبه دوم را مجید انوری و رتبه سوم را محمد میر عرب رضی کسب کردند.

در بخش‌های اتودهای نمایشی نیز عماد رجبلو در بخش بروشورو ایده و طرح، عبدالرسول اونق در بخش ایده و طرح، ملیکا البرزی و مارال سینه سپهر در بازیگری، بازیگری زن شقایق زمانی عنوان سوم، بازیگری مرد ادریس ندری و ارشام اریانی  رتبه دوم و عبدالرسول اونق و علیرضا یلمه رتبه سوم را به‌ دست آوردند و در بخش کارگردانی نیز عماد رجبلو عنوان نخست را به‌دست آورد.

منبع: تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار