شطرنج بازان برتر مسابقات شطرنج جام گلستان گرامیداشت ۴ هزار شهید استان گلستان در گرگان معرفی شدند.

شطرنج‌بازان برتر جام گلستان در گرگان معرفی شدند

 به گزارش گلستان24، مسابقات شطرنج جام گلستان گرامیداشت 4 هزار شهید استان گلستان با شرکت 75 نفر از 9 استان مازندران، تهران، خراسان‌های شمالی و رضوی و جنوبی ، گیلان ، سمنان و گلستان به مدت 4 روز در خانه شطرنج گرگان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها جواد بوری با 8 امتیاز از خراسان رضوی، علی عابدی با 7.5 امتیاز از تهران، مبین توانا با 7 امتیاز، امیر ایران‌فر با 7 امتیاز از خراسان رضوی، مسعود فرخی با 6.5 امتیاز از گلستان، عامر امینی با 6.5 امتیاز از مازندران و قائم مسعودی با 6.5 امتیاز از خراسان شمالی عنوان‌های برتر را کسب کردند.

در رده سنی کمتر از 12 سال هم سیدکیان پورموسوی از مازندران، در رده سنی کمتر از 16 سال هم آصف خلیلی از گلستان، در بخش پیشکسوتان محمدابراهیم اثنی‌عشری از گلستان و در بخش بانوان پریماه جلالی از مازندران عنوان‌های برتر را کسب کردند.

رئیس هیئت شطرنج استان گلستان گفت: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت 4 هزار شهید استان گلستان و هفته وحدت برگزار و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا شد.

سید محمد علی سادات‌منصوری افزود: تاکید ما بر استعدادیابی به‌ویژه در رده‌های سنی زیر 20 سال است و امیدوارم شطرنج استان گلستان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار