رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گلستان از متلاشی شدن باند خانوادگی توزیع مواد مخدر خبر داد.

باند خانوادگی توزیع مواد مخدر در گرگان متلاشی شد

سرهنگ موسی مومن اظهار کرد: در پی رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، ماموران این اداره نسبت به فعالیت خانمی در گرگان با هویت معلوم در خصوص توزیع مواد مخدر مشکوک شده و بررسی‌های پلیسی را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش گلستان 24، وی ادامه داد: پس از رصد اطلاعاتی ماموران و شناسایی مخفیگاه و خودروهای مورد استفاده متهم، با هماهنگی مرجع قضایی ماموران برای انجام عملیات دستگیری و بازرسی از محل اختفای متهم وارد عمل شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان خاطرنشان کرد: در همین راستا ماموران با رعایت موازین شرعی از منزل فرد مورد نظر بازرسی کرده که در هنگام بازرسی ماموران موفق شدند 35 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت بسته‌بندی و آماده توزیع بوده است را کشف و ضبط کنند.

مواد کشف شده از این باند خانوادگی

سرهنگ مومن تاکید کرد: در این عملیات یک متهم خانم و دو متهم آقا دستگیر و برای بررسی‌های تکمیلی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شدند.

وی گفت: همچنین در این عملیات یک دستگاه خودروی سمند و دو دستگاه گوشی تلفن همراه نیز کشف و ضبط شد و متهمان هم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان در پایان ابراز کرد: متهم خانم دستگیر شده سردسته این باند بوده و دو آقای دستگیر شده نیز پسر و داماد این خانم بوده‌اند و سردسته این باند دارای سابقه کیفری نیز می‌باشد.

ارسال نظر

آخرین اخبار