فرمانده سپاه تهران در مراسم تجلیل از بسیجیان سایبری تهران:

فرمانده سپاه تهران با اشاره به مبارزه رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه، یمن و عراق با تروریست ها بیان داشت: خبرنگاران بسیجی باید اخبار جبهه مقاومت را به بهترین شکل پوشش دهند.

خبرنگاران بسیجی در جبهه مقاومت حضور پیدا کنند/ جوانان جهان تشنه موازین انقلاب اسلامی هستند

به گزارش گلستان24، فرمانده سپاه تهران با اشاره به مبارزه رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه، یمن و عراق با تروریست ها بیان داشت: خبرنگاران بسیجی باید اخبار جبهه مقاومت را به بهترین شکل پوشش دهند.

 

خبرنگاران بسیجی در جبهه مقاومت حضور پیدا کنند/ جوانان جهان تشنه موازین انقلاب اسلامی هستند

 

 سردار سرتیپ محسن کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در مراسم تجلیل از بسیجیان سایبری تهران که در سالن اجتماعات شهید رشادی برگزار شد با نثار سلام و درود به روح پاک شهدا و امام شهدا و همچنین آرزوی طول عمر و سلامتی برای رهبر معظم انقلاب و با تقدیر از فعالان عرصه فضای مجازی اظهارداشت: وقتی چهار سال پیش من به سپاه تهران آمدم با خودم فکر می کردم که آیا می شود فضایی را برای فعالیت بسیجیان در عرصه مجازی ایجاد کرد که این ایده و فکر من با مخالفت شدید بسیاری از افراد رو به رو شد.

وی افزود: بسیاری به ما می گفتند که نباید بسیجیان وارد این عرصه شوند زیرا این فضا متعلق به غربی هاست اما من می گفتم که با توجه به فرمایشات رهبری باید در این عرصه وارد شویم و کارهای مفیدی را انجام بدهیم.

سردار کاظمینی در ادامه بیان داشت: امروز بسیاری از همان کسانی که به ما می گفتند ورود به فضای مجازی برای بسیجیان کار خوبی نیست و زیان های بسیاری در پی خواهد داشت اکنون به دنبال تشکیل گروه ها و قرارگاه فضای مجازی مشابه هستند.

فرمانده سپاه تهران با بیان اینکه نقطه ای که امروز در آن قرار گرفته ایم قرار نبوده است که در اینجا باشیم اظهارداشت: با تلاش بسیار شما بسیجیان باید به پیشرفت های بسیاری برسیم و در این راه چندین کار باید انجام داد. اول اینکه در سپاه تهران هیچ معاونت و مجموعه ای حق تاسیس قرارگاه فضای مجازی را ندارد و اگر کسی می خواهد در این عرصه فعالیت کند باید در ساختار فضای مجازی قرار بگیرد.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: ما از گردان های فضای مجازی توقع عملیات هایی مانند فتح المبین و بیت المقدس را داریم زیرا با وجود 25 گردان سایبری در سپاه تهران باید عملیات های موفقیت آمیزی همچون بیت المقدس و فتح المبین صورت بگیرد.

سردار کاظمینی در ادامه با تاکید براینکه انتشار و توسعه برای ما بسیار ضروری است اظهارداشت: باید بهترین اطلاعات واخبار تولید و در مجموعه های مجازی و سایبری درسطح جهان گسترش یابد البته کارهایی که در حوزه فضای مجازی انجام می شود باید فاخر و تاثیرگذار باشد.

وی افزود: باشگاه خبرنگاران سپاه تهران به معنای آن است که در تمامی پایگاه ها، مساجد و ادارات چندین خبرنگار بسیجی و فعال داشته باشیم که به صورت حرفه ای اخبار را پیگیری و اطلاع رسانی کنند و سایت قسم باید از 10 سایت برتر کشور بشود که این کار دور از دسترس نیست زیرا تا کنون تنها از 5 الی 10 درصد ظرفیت های موجود استفاده شده است.

فرمانده سپاه تهران در ادامه سخنان خود با اشاره به مبارزه رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه، یمن و عراق با تروریست ها بیان داشت: خبرنگاران بسیجی باید اخبار جبهه مقاومت را به بهترین شکل پوشش دهند.

وی در ادامه گفت: باید یک پایگاه ویژه فضای مجازی در هر ناحیه ایجاد شود تا فعالان عرصه فضای مجازی در این پایگاه ها فعالیت خود را به نمایش آن در بیاورند زیرا در 17 ربیع الاول امسال رهبری رمز عملیات تمدن سازی را کلید زدند و ما را به مرحله تمدن سازی سوق دادند. ایشان در گذشته انقلاب را به چند مرحله تقسیم کرده بودند ابتدا جامعه سازی و دولت سازی و امروز در دوره تمدن سازی هستیم، در این زمان دیگر نباید تنها دغدغه ایران را داشته باشیم بلکه دغدغه ما باید جهان اسلام باشد و فضای مجازی باید زودتر از همگان تمدن سازی را آغاز کنند شروع این امر مهمی است نامه های رهبری برای جوانان غرب بود.

وی افزود: فعالان عرصه مجازی باید در نشر و گسترش فرمایشات رهبری به بهترین شکل عمل کنند زیرا غربی ها به دلیل جنایات و خیانات هایی که کردند در هیچ عرصه ای حرفی برای گفتن ندارند اما انقلاب ما به دلیل اتصال به قرآن وائمه حرف های بسیاری برای گفتن دارد و می تواند در جهان تاثیرگذار باشد.

فرمانده سپاه تهران در ادامه بیان داشت: امروز گستره عملیات دیگر خاکریزها در اهواز نیست بلکه عرصه فضای مجازی است که باید با گسترش و نشر احادیث ائمه (ع) برجهانیان تاثیربگذاریم و باید از ابزار و موقعیت فضای مجازی برای تقویت ایمان مسلمانان استفاده کنیم و تاثیرگذاری را به خارج از کشور ببرید زیرا جوانان جهان تشنه موازین اسلام و انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: دشمن با ابزارهای گوناگون در خانه و زندگی ما نفوذ کرده چرا ما با استفاده از فضای مجازی به آن ها هجمه نکنیم، باید همانند زمان جنگ دریادل باشیم و با انگیزه اعتقاد و روحیه بالا وارد عرصه فضای مجازی شویم.

سردار کاظمینی در پایان تاکید کرد: قرارگاه فضای مجازی از زمانی که تاسیس شد به دنبال تهدید و اختلال در سیستم های اطلاع رسانی غربی نبوده است بلکه به دنبال تولید بوده زیرا به دنبال کار ایجابی هستیم نه کار سلبی و امیدواریم در سال 95 با تلاش و مجاهدت بسیجیان شاهد پیشرفت ها و موفقیت های فراوانی باشیم.

 

انتهای پیام//
 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار