مواردی که حدس زده می‌شود را نمی‌توان مبنای واقعیت قرار داد

حجت‌الاسلام رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: ما نمی‌توانیم درباره حوادث عراق، یمن و ... که ارتباط خاصی با مسأله آخرالزمان دارد، پیش‌بینی کنیم، اما امیدواریم آنچه که در دنیای اسلام می‌گذرد، جهان را برای ظهور حضرت حجت(عج) آماده‌تر کند.

«حوادث جهان» دنیا را برای ظهور امام زمان(عج) آماده‌تر می‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران در پاسخ به این سؤال که می‌توان حوادث اخیر منطقه، اوضاع یمن را با زمان ظهور تطبیق داد، گفت: مواردی که حدس زده می‌شود را نمی‌توان مبنای واقعیت قرار داد.

وی افزود: به طور کلی حوادثی که در جهان در حال وقوع است، روندی است که قدر متیقن دنیا را برای ظهور آماده‌تر می‌کند، اسلامی که امتداد اسلام اَموی است و امروز می‌توان آن را اسلام آمریکایی نامید و جریان‌های وابسته به آن هر روز نسبت به قبل،‌ رسواتر می‌شوند.

تولیت مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: اسلام ناب محمدی(ص)، اسلام علوی و مکتب اهل بیت(ع) هر قدمی که جلو می‌رود، یقیناً یک قدم دنیا را به طرف ظهور امام عصر(عج) نزدیک‌تر می‌کند و روز به روز درخشش بیشتری دارد.

وی ادامه داد: حوادث عراق، لبنان، سوریه، بحرین و اخیراً یمن که البته از نظر تاریخی ارتباط خاصی با مسأله آخرالزمان دارد و ارتباط ویژه‌ای هم با امیرالمؤمنین(ع) دارد، ما نمی‌توانیم در این خصوص، پیش‌بینی و پیش‌گویی کنیم، اما امیدواریم که این جریان و آنچه که در یمن و در دنیای اسلام می‌گذرد، إن‌شاءالله ما و دنیا را برای ظهور حضرت حجت(عج) آماده‌تر کند.

ارسال نظر

آخرین اخبار