به مناسبت روز "مادر" صورت گرفت؛

شهردار گرگان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن امروز از رانندگان زن تاکسی های شهر گرگان تقدیر کرد.

تجلیل شهردار گرگان از رانندگان زن مرکز گلستان+عکس

به گزارش گلستان24، حسین صادقلو، شهردار گرگان با تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت صدیقه کبری (س) و روز زن و همچنین تبریک ایام سال نو خطاب به تاکسیرانان زن گفت: کار کردن و فعالیت اجتماعی داشتن جزو افتخارات هر فرد است و شغل شما از جمله شغل های حساس و شریفی است چرا که با تک تک افراد خانواده  شهروندان ارتباط دارد.

وی ادامه داد: شما با توجه به نوع ارتباطی که با خانواده ها برقرارمی کنید در حقیقت امین مردم و امانت دار آنان هستید. چرا که با اطمینان به شما فرزندان خود را به شما می سپارند تا ضمن سلامت رساندن به مقصد از آسیب های مسیر هم مصون باشند و این ارزش بسیار بالایی دارد.

1121

صادقلو تصریح کرد: شما زحمات طاقت فرسایی را در طول روز متحمل می شوید و خرسندیم که به بهانه پر قدر و ارزشمند میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)  ضمن دستمریزاد و خسته نباشید فعالیت های سال گذشته خداقوتی برای  فعالیت کاری سال جدید شما داشته باشیم.

وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد: همه ما بتوانیم برای خدمتگزاری به شهروندان آبرومندانه قدم برداریم.

لازم به ذکر است که علی کلاته، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری گرگان نیز ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن خطاب به آنان گفت: تاکسی همانند منزل ماست و شهروندان و مسافران را به مشابه میهمان ببینیم و با برخوردهای شایسته و پسندیده در آرامش بخشی به یکدیگر تلاش کنیم.

گفتنی است در این مراسم از ١٤ نفر از زنان تاکسیران، بانوان راننده آژانس و سرویس های مدارس تجلیل شد.

انتهای پیام/

منبع: کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار