رئیس ستاد انتخابات گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: دومین مرحله از انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۳ حوزه انتخابیه استان و ۸۶۴ حوزه اخذ رأی برگزار خواهد شد.

انتخابات مرحله دوم مجلس در ۸۶۴ شعبه در استان گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان24، علی اصغر طهماسبی در سی و دومین جلسه ستاد انخابات استان اظهار داشت: با توجه به جمعیت و شلوغی برخی از شعبات اخذ رأی، می‌طلبد یک بررسی دوباره توسط فرمانداران انجام شود و در صورت هرگونه جابه‌جایی احتمالی، تغییرات مشخص شود.

 علی اصغر طهماسبی

وی افزود: در مرحله دوم انتخابات آندسته از افرادی که در مرحله اول انتخابات رأی نداده باشند می‌توانند در هر حوزه انتخابیه ای رأی خود را به صندوق بیاندازند اما آندسته از افرادی که در مرحله نخست رأی داده باشند تنها مجاز به رأی دادن در همان حوزه انتخابیه هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان تصریح کرد: کنترل مهر شناسنامه‌ها مسئله‌ای است که باید مورد اهتمام جدی مسئولان و کاربران حاضر در شعب اخذ رأی قرار داشته باشد تا خدای نکرده سوء استفاده‌ای صورت نگیرد.

طهماسبی با بیان اینکه برای ما فرقی نمی‌کند نام چه کسی از صندوق خارج شود، اظهار کرد: مهم‌ترین مسئله برای ما برگزاری انتخاباتی سالم  با حضور پرشور و حداکثری مردم است و به هیچ عنوان جانب داری از کاندیدای خاصی نکرده و نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات با رعایت اصل امانت داری این اطمینان را به مردم می دهیم که همه کاندیداها برای ما در شرایط یکسانی قرار دارند و هیچ گاه رضای خداوند متعال را فدای رضای اشخاص نخواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده و جلسات متعددی نیز برگزار شد، با توجه به فرصت کم باقی مانده باید همه دست به دست هم دهیم تا یک انتخابات پرشور با حضور گسترده و حداکثری مردم به مانند مرحله نخست برگزار کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان همچنین از تأیید صحت انتخابات در همه حوزه های انتخابیه استان اعم از خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان خبر داد.

کاغذلو دبیر ستاد انتخابات استان گلستان نیز در این جلسه از مکاتبه با فرمانداران 10 شهرستانی که انتخابات مرحله دوم در آنها برگزار می‌شود، درباره تأمین نیازمندی‌های برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: در مرحله دوم انتخابات با توجه به اینکه 3 حوزه انتخابیه استان در مرحله نخست نمایندگان خود را شناخته‌اند، دستمان برای تأمین امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برگزاری انتخابات بازتر شده و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار