مهندس علی اکبر (رضا) روشناسان معاون عمرانی شهرداری کردکوی که در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر کردکوی که عصر روز یکشنبه در سالن جلسات شورای شهر برگزار گردید از سوی برخی از اعضاء بعنوان کاندیدای کرسی شهرداری کردکوی معرفی شد که با ارسال نامه ای به شورای شهر انصراف خود را اعلام نمود.

انصراف "روشناسان" از کاندیداتوری کرسی شهرداری کردکوی + متن نامه

مهندس علی اکبر (رضا) روشناسان معاون عمرانی شهرداری کردکوی که در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر کردکوی که عصر روز یکشنبه در سالن جلسات شورای شهر برگزار گردید از سوی برخی از اعضاء بعنوان کاندیدای کرسی شهرداری کردکوی معرفی شد که با ارسال نامه ای به شورای شهر انصراف خود را اعلام نمود.

به گزارش گلستان 24، حال باید دید با انصراف مهندس رضا روشناسان یکی از گزینه های اصلی کرسی شهرداری کردکوی چه کسی شانس بیشتری دارد تا بعنوان شهردار شهر کردکوی معرفی شود.

مهندس رضا روشناسان در حال حاضر معاون عمرانی شهرداری کردکوی می باشد و یکی از گزینه های متخصص، کاردان، تأثیرگزار و ارزشی شهرداری کردکوی بوده است.

متن نامه به شرح ذیل می باشد:

اعضای محترم شورای اسلامی شهر کردکوی

با سلام و دعای خیر:

احتراما نظر به اینکه در جلسه مورخه 14/10/93 با موضوع اعلام و جمع بندی گزینه های موردنظر اعضای آن شورا جهت تصدی مسئولیت شهرداری کردکوی، شش تن از عزیزان را مطرح و صورتجلسه نمودید و حقیر نیز یکی از گزینه های پیشنهادی در جمع مذکور می باشم، لذا بر خود فرض می دانم ضمن تشکر و تقدیر صمیمانه از یکایک اعضای بزرگوار آن شورا به جهت حسن ظن و اعتماد مبذوله با عنایت به اینکه در گزینه های مطروحه دوستانی باتجربه تر از اینجانب قرار داشته و از سویی در فضای کنونی شهر و شهرداری مصلحت می دانم در مجموعه شهرداری همچون گذشته، نه بعنوان شهردار، به مردم عزیز، فهیم و بزرگوار شهرم خدمت نمایم، انصراف خود را بعنوان گزینه شهردار اعلام نموده و امیدوارم منتخب آن شورا جهت حضور در جایگاه شهردار در سایه عنایات حضرت حق در راستای ارائه خدمات ارزنده و شکوفایی شهر عزیزمان موفق و پیروز باشد.

یقینا بنده کوچکترین، همواره راه بعنوان خادمی کوچک در نظام مقدس و ولایی ایران اسلامی، با افتخار خدمتگزار شهروندان گرامی شهرم خواهم بود.

با تجدید احترام
علی اکبر (رضا) روشناسان

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار