کمپین «من بین خطوط میرانم» با همکاری گروه مجازی گرگاندوستان و فعالان اجتماعی و با هدف ارتقای فرهنگ رانندگی در گلستان اجرا می‌شود.

کمپین «من بین خطوط میرانم» در گرگان اجرایی می شود

  به گزارش گلستان24، گروه مجازی گرگاندوستان با هدف ارتقای فرهنگ رانندگی و نظم ترافیک شهری در اقدامی هماهنگ با سه شهر دیگر کشور کمپین «من بین خطوط میرانم» را در شهر گرگان اجرایی می‌کنند.

مدیر گروه مجازی گرگاندوستان اظهار کرد: یکی از دلایل عمده ترافیک در شهر های بزرگ رعایت نکردن قانون حرکت بین خطوط است. رعایت نکردن این قانون علاوه بر به وجود آوردن هرج و مرج دلیل عمده تصادفات رانندگی درون شهری نیز هست.

من بین خطوط میرانم

رضا عباسی تصریح کرد: درحال حاضر به شکل مجازی در حال تبلیغ و اطلاع رسانی کمپین «من بین خطوط میرانم» هستیم و از روز شنبه هفته آینده این طرح با پخش و نصب استیکر و بنر مخصوص پشت شیشه خودروها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه بنرها و استیکرهای مخصوص این طرح در حال چاپ است، افزود: با هماهنگی که با شورای شهر، تاکسی رانی و اتوبوس رانی انجام شده تمام تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها این استیکرها را پشت شیشه‌های خود می‌چسبانند و از روز شنبه کار اجرایی آغاز می‌شود.

عباسی در رابطه با تأمین هزینه‌های این استیکرها و بنرها گفت: هزینه تهیه این استیکرها و بنرها پایین است و به شکل خودجوش توسط افراد علاقه مند به این طرح پرداخت می‌شود؛ همچنین تعدادی از اهالی عضو گروه گرگان دوستان که چاپخانه دارند با هزینه شخصی این بنرها و استیکرها را چاپ می‌کنند.

وی با بیان اینکه قصد و نیت گروه گرگاندوستان نهادینه کردن این فرهنگ در بین مردم است، اظهار کرد: هدف اصلی تقویت و حفظ مسئولیت مشترک در همه شهروندانی است که فارغ از هر خواستگاه اجتماعی و خانوادگی و قبیله‌ای این شهر و استان را دوست دارند و برای بهبود شرایط زیست خود و دیگران مسئولانه عمل می‌کنند.

عباسی گفت: شهرهای کرمانشاه، مشهد و گرگان به همراه تهران این طرح را آغاز کرده‌اند و من قول می‌دهم گلستان در این زمینه پیشتاز دیگر شهرهای کشور باشد.

مدیر گروه مجازی گرگان دوستان افزود: ما تصمیم داریم این طرح را در کل استان اجرا کنیم و اقدامات زیر ساخت اجرای آن در شهرهای گنبد، آق قلا و کردکوی در حال اجراست.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار