گلستان24 گزارش می دهد؛

خدای متعال ،ائمه معصومین (ع) همه انبیاء و اولیای خدا ،راه درست زندگی کردن را تقوا پیشگی می دانند.

گزیده خطبه های  نماز جمعه خان ببین ومنطقه فندرسک+ تصاویر

به گزارش گلستان24:

خطبه اول، خدای متعال ،ائمه معصومین (ع) همه انبیاء و اولیای خدا ،راه درست زندگی کردن را تقوا پیشگی می دانند. پس خود و همه ی شما را به تقوای الهی سفارش میکنم. رکن اساسی اخلاق اسلامی ،تقواست. معیار پذیرش اعمال انسان ،تقواست. ماه رجب،ماه شعبان ماه رسول خدا و رمضان ماه عنایت الهی به بندگان است. ماه رجب ماهی است که خدای متعال برای آن حریم قائل شده است و نزد خداوند دارای کرامت است.

روزه دراین ماه سفارش شده است. یک روز را روزه گرفتن موجب رضایت و خشنودی خدای متعال میشود. ماه رجب ماه استغفار است. اعمال و ادعیه های مختلفی سفارش شده است. در این ماه با انجام این اعمال ، زمینه ی ورود به ماه شهبان و ماه مبارک رمضان را فراهم میکنیم. ایام اعتکاف فرصت مناسبی است. این فرصت را با شرکت در اعتکاف با بودن در منزل از دست ندهید.

خطبه دوم، فلاح ورستگاری شما در گروتقواست. پس ای نمازگزاران تقوای الهی پیشه کنید. دیدارفرماند هان ارشد نیروهای نظامی با رهبرمعظم انقلاب حضرت آیت العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را داشتند. نیروهای نظامی ما از تمام جهات چه اخلاقی واعتقادی وچه توان نظامی از جایگاه بالایی برخوردارند.

حضوراستکبار جهانی درکشورهای متفاوت ،باعث ناامنی منطقه شده است و اگر از این کشورها و منطقه بیرون بروند، امنیت بیشتری بر قرار می شود. ما با تمام توان در مقابل مکر و حیله های استکبار جهانی ایستادگی خواهیم کرد. حضرت آقادر دیدار با رئیس جمهور قزاقستان فرمودند: امریکا هرگزصادق نیست. روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی و تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیز گرامی می داریم.

1

2

34

ارسال نظر

آخرین اخبار