بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی در جمع دانشجویان گلستان:

بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی در جمع دانشجویان گلستان گفت: نخستین بار به احترام امام رضا(ع) چادر پوشیدم و احساس آرامش عجیبی داشتم.

نخستین بار به احترام امام رضا(ع) چادر پوشیدم/قرآن برایم جذابیت دارد

 "آتسوکو هوشینو"، زن شیعه ژاپنی شامگاه سه شنبه در جشن مقام زن و نقش زن در اجتماع در دانشگاه گلستان گفت: نخستین بار پس از حادثه 11 سپتامبر مشکوک شدم و به فکر فرو رفتم که چرا به مسلمانان تروریست می گویند از آن زمان تحقیق من شروع شد.

به گزارش گلستان 24، آتسوکو هوشینو که اکنون به عشق بانو فاطمه(س)، نام فاطمه را برای خود انتخاب کرده است می گوید: مانند بسیاری حس کنجکاوی ام در خصوص حقیقت اسلام برانگیخته شد و مطالعه و تحقیق من 8 ماه طول کشید.

وی افزود: از طریق جستجو در اینترنت و سایت‌های مختلف اسلامی  قرآن را پیدا کردم ،کتابی جامع و کامل که برایم جذابیت داشت، برای همین ساعت‌ها به‌دور از نگاه دیگران پای اینترنت می‌نشستم و مشغول خواندن قرآن می‌شدم تا به مفاهیم آن بیشتر پی ببرم.

photo 2016-04-19 09-37-28

آتسوکو تصریح کرد: از منظر حضرت رسول صلی الله علیه واله "بهشت زیر پای مادران است" در حالی که قبل از جنگ جهانی دوم زن در خانواده از پایین ترین جایگاه برخوردار بود.

این زن شیعه ژاپنی با بیان اینکه اولین بار در حرم امام رضا(ع) چادر پوشیدم، خاطرنشان کرد: با رعایت حجاب احساس آرامش عجیبی  کردم و اینکه احساس شخصیت کردم و فهمیدم که حجاب محدودیت نیست،آزاد بودن است.

photo 2016-04-19 09-38-05

فاطمه هوشینو با آن لهجه شیرین فارسی اش در ادامه گفت: من در آغاز فقط میخواستم مسلمان باشم و برای همین مسلمان شدم و به تفاوت مذهب ها دقت نداشتم و سنی شدم.

این بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی در پایان گفت: در مورد تشیع کنجکاو شدم و در سایت ها جستجو کردم ودعای شیعه پیدا کردم،وقتی ترجمه آن دعا را خواندم ،تمام بدنم به لرزه افتاد، با خودم گفتم این شخصیت چه کسی است که اینگونه خدا را می شناسد،متوجه شدم مربوط به حضرت علی(ع) و با خودم گفتم این یکی از ۴خلیفه ای که تو تسنن نام برده  و بیشتر تحقیق کردم و به این نتیجه رسیدم که اگر بخواهم پیرو قرآن باشم باید شیعه شوم.photo 2016-04-19 09-37-28

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار