مردم انقلابی و همیشه در صحنه گرگان وآق قلا با حضور خود در پای صندوق های رای حماسه ماندگار دیگری رقم زدند.

گزارش تصویری/ حماسه حضور مردم گرگان و آق قلا در انتخابات

با آغاز دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم گرگان وآق قلا با آگاهی تمام به صورت خودجوش به پای صندوق های رای آمدند تا در این حماسه جاویدان سهمی هر چند اندک داشته باشند.

به گزارش گلستان24، سیل خروشان مردم شهرستان های گرگان و آق قلا از آغازین دقایق دهم اردیبهشت برای حضور در پای صندوق‌های رای، به تلاطم درآمده و باری دیگر وحدت و بصیرت و صلابت حضورِ خروشان ملت، در دفاع از حریم ولایت را به عرصه ظهور نشاند.

 مردم انقلابی و متدین شهرستان های گرگان وآق قلا از دقایق اولیه شروع رای گیری دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل های تعیین شده حاضر شده و با این حضور آگاهانه و سرشار از شور، شعور و نشاط انقلابی، نمادی از حقانیت نظام و پای بندی و وفاداری به آرمان های انقلاب را به نمایش گذاشتند.

مردم همیشه در صحنه گرگان وآق قلا با حضور گرم خود یک بار دیگر با آرمان های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب بیعت کردند و نشان دادند که حضور آنها ابهت دشمن را در هم می شکند.

پیر و جوان، زن و مرد،فارس و ترکمن  با حضور پر شور خود در پای صندوق های رای، ندای تبعیت از ولایت فقیه جهت ناامیدی دشمنان انقلاب و نظام را سردادند .

انتخابات گرگانانتخابات گرگانانتخابات گرگانانتخابات گرگانانتخابات گرگانانتخابات گرگانانتخابات گرگانانتخابات گرگانانتخابات گرگانانتخابات گرگانانتخابات گرگانانتخابات گرگانانتخابات گرگانانتخابات گرگانانتخابات گرگانانتخابات گرگانانتخابات گرگانانتخابات گرگانانتخابات گرگانانتخابات گرگانانتخابات گرگانانتخابات گرگانانتخابات گرگانانتخابات گرگانانتخابات گرگانانتخابات گرگانانتخابات گرگانانتخابات گرگانانتخابات گرگان

ارسال نظر

آخرین اخبار