اقدام مجله آمریکایی "پلی بوی" که در زمینه انتشار تصاویر غیراخلاقی فعالیت دارد، در تصویربرداری از برخی از دختران این شرکت در وضعیتی مغایر با ادب و اخلاق عمومی، خشم مردم مغرب را برانگیخت.

تصاویر غیراخلاقی مجله مشهور در شبکه های اجتماعی

به گزارش گلستان24، مغربی ها با تیمی از شرکت “پلی بوی” متشکل از تصویربرداران و تکنسین های فنی روبرو شدند که مکان هایی را در مرکز شهر “مراکش” برای  تصویربرداری از دختران این شرکت انتخاب کرده بودند.

 

در این گزارش آمده است: این شرکت، بام یکی از منازل قدیمی واقع در مرکز شهر مراکش را به عنوان یکی از مراکز تصویربرداری انتخاب کرده و قرار است که عکس های تهیه شده در این مکان در مجله “پلی بوی” با عنوان “پلی بوی از کوچه های مراکش تصویربرداری می کند” منتشر شود.

در این جلسه تصویربرداری، از چند دختر در حالیکه در وضعیتی مغایر با آداب و سنن جامعه مغرب هستند، تصویربرداری شده و عکس های آنان از طریق تصویربردار این تیم در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

مغربی ها گفته اند که این کار وجهه و اعتبار کشورشان را زیر سوال می برد، زیرا تصاویری که در رسانه های غربی منتشر می شود، مغرب را به عنوان مکانی برای فحشا معرفی می کند.

به احتمال زیاد، مجله مذکور این عکس ها را بدون دریافت مجوز رسمی از طرف مسئولان مغربی تهیه کرده است، زیرا به نظر می رسد که جلسه تصویربرداری در بام منزل یک خانواده انجام شده و تیم تهیه کننده آن یک تیم چند نفره بوده اند که زیاد جلب توجه نمی کرده اند.

پایگاه های کویتی نیز چند روز قبل نوشته بودند که دو هنرپیشه معروف فیلم های غیراخلاقی وارد کویت شده اند و در یکی از هتل های منطقه “بنید القار” فیلم بازی کرده اند که از سوی نیروهای کویتی بازداشت شده اند.

 

منبع: فرهنگ نیوز

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار