از زبان رئیس هلال احمر کردکوی:

نصرالله زاهدی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کردکوی عنوان کرد: به مناسبت هفته هلال احمر، این جمعیت برنامه های متنوعی را پیش‌بینی کرده است.

تشریح برنامه های هفته هلال احمر در شهرستان کردکوی / برپایی ایستگاه های سلامت و اقدامات مهم دیگر در شهرستان

به گزارش گلستان24، نصرالله زاهدی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کردکوی عنوان کرد: به مناسبت هفته هلال احمر، این جمعیت برنامه های متنوعی را پیش‌بینی کرده است.

 

زاهدی هلال احمر2

 

نصرالله زاهدی با اشاره به برنامه‌های هفته هلال احمر در شهرستان اظهار داشت: جمعیت هلال احمر، سازمانی است ارزشی و انسانی که برای حفظِ حُرمت و کرامت انسانی فارغ از مرزبندی های سیاسی و جغرافیایی، در خدمت به اقشار مختلف مردم هنگام نیازمندی ها می باشد. 18 تا 24 اردیبهشت ماه با شعار" بنی آدم اعضای یک پیکرند "به عنوان هفته هلال احمر نام‌گذاری شده و جمعیت هلال احمر شهرستان کردکوی به مناسبت گرامیداشت این هفته برنامه های متنوعی را پیش‌بینی کرده است.

 

زاهدی هلال احمر3

 

زاهدی افزود: از جمله برنامه‌هایی که به مناسبت هفته هلال احمر در شهرستان برنامه‌ریزی شده، گلباران و عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار خانواده‌های شهدای امدادگر و ایثارگر جمعیت هلال احمر شهرستان، برگزاری همایش پیاده‌روی همچنین برگزاری مانورهای امدادی است.

زاهدی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخاباتی پرشور و حضور حداکثری اعضاء در چهارمین دوره انتخابات مجامع در روز جمعه 24 اردیبهشت تصریح کرد: برنامه‌های دیگر هفته هلال احمر عبارت از برنامه‌ریزی به منظور ویزیت رایگان و برپایی چادر سلامت با محوریت غربالگری تست قند و فشار خون و اقدامات مهم دیگر در شهرستان است.

 

زاهدی هلال احمر4

 

زاهدی مشارکت حداکثری اعضای هلال احمر در این انتخابات را از مهمترین برنامه های هلال احمر شهرستان در هفته جاری عنوان کرد و گفت: به اعتقاد ما انتخابات و اعضای شورای اجرایی به مثابه ظرفیتی مهم برای جمعیت هلال احمر به شمار می روند که باید این فرصت را قدر دانست.

 

تهیه خبر: محمد مهدیان

ارسال نظر

آخرین اخبار