رئیس سازمان نظام روان‌شناسی استان گلستان:

رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره استان گلستان گفت: هم‌زمان با سراسر کشور انتخابات اعضای شورای استانی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره در استان گلستان برگزار می‌شود.

شورای استانی سازمان نظام روان‌شناسی در استان گلستان تشکیل می‌شود

به گزارش گلستان24، بهرام بختیاری‌سعید صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات اعضای شورای استانی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره در استان گلستان، هم‌زمان با سراسر کشور روز جمعه 21 اسفند در بیمارستان دزیانی گرگان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره 8 نفر از واجدان شرایط کاندیدا شدند که 5 نفر از آنها به عنوان اعضای اصلی و 2 نفر علی‌البدل انتخاب خواهند شد.

رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره استان گلستان تصریح کرد: استان گلستان حدود 300 عضو سازمان نظام روان‌شناسی دارد که با مدرک ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مشغول به فعالیت هستند.

بختیاری‌سعید همچنین گفت: وظیفه ما مشاوران ارتقای سطح سلامت روانی و اجتماعی جامعه و استحکام بنیان خانواده است و برای بهبود عملکرد این مهم باید ابتدا به روشن‌سازی نقش همسری اقدام کرد.

وی گفت: خانواده‌ها باید بدانند که این نقش بر همه وظایف و نقش‌ها اولویت دارد تا امروز همه تلاش روان‌شناسان دوام بخشی به این پیوند است و شرط استقرار جامعه به وجود نهاد خانواده وابسته است و عملکرد دیگر نهادها در گروی چگونگی این نهاد است.

رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره استان گلستان اظهار داشت: خانواده‌ها باید هوشیار باشند فرزندانشان قانون‌مداری و محبت‌ورزی را در محیط خانواده و با الگوبرداری از والدین خود می‌آموزند و تربیت در خانواده مقوله حساسی است که اگر در مسیر درست آن قرار نگیریم ارزش‌ها را به لغزش‌ها تبدیل می‌کند.

منبع:تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار