در حاشیه یک سخنرانی

هاشمی وزیر بهداشت دولت تدبیر و امید با انتقاد به بنیاد شهید اظهار داشت: متأسفانه این روزها نهادهای انقلابی خود را درگیر بنگاه های اقتصادیشان کرده اند.

حمله تند "وزیر بهداشت" به "بنیاد شهید"!

به گزارش گلستان24، هاشمی وزیر بهداشت دولت تدبیر و امید با انتقاد به بنیاد شهید اظهار داشت: متأسفانه این روزها نهادهای انقلابی خود را درگیر بنگاه های اقتصادیشان کرده اند.


بنابراین گزارش، وزارت بهداشت و بنیاد شهید و امور ایثارگران که مدتی است تفاهم نامه هایی برای ساخت مراکز درمانی ویژه جانبازان از جمله پروژ] معروف آسایشگاه بقیه الله تهران که عملا بنیاد شهید موفق نشد در زمان مقرر شده ساخت آن را به پایان برساند و ساخت مراکز درمانی ویژه جانبازان سردشت که در این سال ها حتی بنیاد شهید نسبت به تعیین درصد های جانبازی ایشان اقدامی نکرده است منعقد نموده است، این روزها نسبت به عملکرد بنیاد شهید در قبال خانواده شهدا و جانبازان معترض است.

وزیر بهداشت که شخصا به سردشت سفر کرده و از نزدیک حال جانبازان این شهر را دیده است هر جند خود نیز تاکنون کاری برای رفع مشکلات این قشر انجام نداده است اما منتقد سرسخت عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان یک نهاد انقلابی است.

قاضی زاده هاشمی که خود خانواده شهید است گفت: "امروز متاسفانه برخی نهادهای انقلابی بیش از 40 بنگاه اقتصادی در زیرمجموعه خود تشکیل داده و با آن سرگرم شده اند."

گویی نگاه عمده وزارت بهداشت به سلامت و وضعیت درمانی جانبازان و خانواده شهدا بود که بیش از هر چیزی مورد اعتراض این قشر است.

هر چند این انتقاد به مذاق بنیاد شهید خیلی خوش نیامده است اما بیان این انتقادات از زبان کسی که چند تفاهم نامه مشترک با بنیاد شهید منعقد کرده است قابل تأمل است.

منبع: شهدای ایران

ارسال نظر

آخرین اخبار