معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا مازندران از بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم "بهمن قنبری" به ایران خبر داد و گفت: مراسم وداع و تشییع پیکر این شهید فردا و پس فردا در بهشهر برگزار می‌شود.

بازگشت پیکر شهید "بهمن قنبری" به ایران/ برگزاری مراسم وداع و تشییع در بهشهر در روزهای آینده

به گزارش گلستان24، سرهنگ پاسدار "حسینعلی رضایی" معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا استان مازندران ضمن اعلام خبر شهادت 13 مدافع حرم از مازندران در درگیری با تروریست‌ها در خان طومان سوریه اظهار داشت: اسامی این سیزده شهید قطعی نیست.

وی افزود: پیکر شهید مدافع حرم "بهمن قنبری" به ایران بازگردانده شده است و فرداشب مراسم وداع با پیکر این شهید بزرگوار در مصلی نمازجمعه شهر بهشهر برگزار و پیکر این شهید در روز سه‌شنبه در این شهر تشییع خواهد شد.

رضایی در خصوص گرامیداشت دیگر شهدای مدافع حرم که دو روز پیش در منطقه خان طومان در جنوب حلب به شهادت رسیدند، گفت: فردا(دوشنبه) ساعت 4 بعد از ظهر مراسم گرامیداشتی در حسینیه ثارالله قائمشهر برگزار می‌شود و تا پایان هفته نیز در دیگر شهرهای استان مراسم‌هایی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا آخرین اطلاع از وضعیت دیگر شهدا و جانبازان پیدا کنیم تا مردم را در جریان آخرین اخبار قرار بدهیم.

انتهای پیام/ دفاع پرس

ارسال نظر

آخرین اخبار