طی حکمی صورت گرفت؛

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، با صدور حکمی، "حمیدرضا علی محمدی" را به سمت عضو هیات مدیره شرکت غله منطقه 2 و مدیرکل شرکت غله وخدمات بازرگانی استان گلستان منصوب و از خدمات "رمضانعلی ریاحی" قدردانی کرد.

حمید رضا علی محمدی، مدیر کل غله استان گلستان شد

به گزارش گلستان24،درحکم صادره آمده است: به استناد صورتجلسه مورخ 15/1/95 مجمع عمومی عادی بطورفوق العاده شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2(سهامی خاص) ، نظر به شایستگی ، تعهد ، تجربه و صلاحیت جنابعای به موجب این حکم بعنوان عضو هیات مدیره شرکت مذکور و مدیرکل شرکت غله وخدمات بازرگانی استان گلستان منصوب می شوید.امید است با اتکال به خداوند یکتا و به منظور نیل به اهداف، آرمانها و برنامه های تدبیر و امید و رعایت اجرای کامل قوانین و مقررات مربوطه و مفاد اساسنامه آن شرکت در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) پیروز باشید.

همچنین" قنبری " از خدمات شایسته و ارزنده "رمضانعلی ریاحی" در دوران تصدی عضویت هیات مدیره شرکت غله منطقه 2 و مدیر کلی استان گلستان تشکر وقدردانی کرد.

روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران ضمن عرض تبریک انتصاب آقای حمیدرضا علی محمدی، از خدمات ارزشمند آقای رمضانعلی ریاحی در طول تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر می نماید..

گفتنی است، مراسم تودیع و معارفه با حضور" قنبری" معاون وزیر جهاد کشاورزی در دفتر استاندار گلستان برگزار شد.

منبع:کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار