سخنگوی قوه قضائیه گفت: بر اساس نظریه پزشکی قانونی علت مرگ مهرداد اولادی مصرف مواد و الکل بوده است.

علت مرگ مهرداد اولادی مشخص شد+جزییات

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در خصوص آخرین وضعیت پرونده مهرداد اولادی و ستایش قریشی، گفت: برای مهرداد اولادی پرونده‌ای تشکیل شد و پزشکی قانونی علت فوت را چیزی مطرح کرد که خلاف صحبت‌های اولیه یعنی خودکشی بود.

به گزارش گلستان24، وی گفت: بر اساس نظریه پزشکی قانونی علت مرگ مهرداد اولادی مصرف مواد و الکل بوده است.

وی افزود: در مورد پرونده ستایش قریشی هم پزشکی قانونی نظر داده و پرونده آماده صدور کیفرخواست و قرار مجرمیت است که این هفته یا نهایتاً هفته آینده کیفرخواست صادر می‌شود، یکسری تحقیقاتی هم از نظر روانی در حال انجام بود که رو به پایان است.

یکی از خبرنگاران گفت در زمان تبلیغات مجلس برخی نمایندگان و نامزدها مسائلی را مطرح کردند که دولت عنوان کرده مصداق نشر اکاذیب است حتی زاکانی حرف‌هایی زده که دولت شکایت کرده آیا صحت دارد که اژه‌ای گفت: در ادوار مختلف افراد بسیاری علیه یکدیگر شکایت می‌کنند و پرونده‌های مختلفی در این زمینه در دستگاه قضایی مطرح است. یک زمانی معاونت حقوقی دولت از 9 نفر نماینده مجلس شکایت کرد که برخی از این افراد چون روحانی بودند پرونده به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شد.

اژه‌ای تصریح کرد: مواردی بوده است که گاهی وقت‌ها شاکی وسط کار رضایت می‌دهد اما گاهی هم موضوع جنبه عمومی دارد که دادستان وارد می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار