دیگر فضای مجازی برای مفسدین امن نخواهد بود

در پی تشکیل جبهه مردمی مقابله با فساد درفضای مجازی ، فعالان مردمی فضای مجازی استان گلستان نیز با هدف پاسخ به دغدغه ها و مطالبات فرهنگی ، اعتقادی و اخلاقی مردم نیز به این حرکت انقلابی لبیک گفتند .

تشکیل جبهه مردمی مقابله بافساد در فضای مجازی استان گلستان

به گزارش گلستان24، چندی پیش جریان  مردمی مبارزه  با فساد در فضای مجازی در سایتی به نام www.mofsedin.info  اعلام موجودیت کرد و سپس برخی استان های کشور نیز بنابرضرورت این امر در فضای مجازی اعلام موجودیت نمودند.

در بخشی  معرفی اقدامات این جبهه آمده است:تا‌کنون اطلاعات بیش از ۵۰۰۰ نفر از کسانی که در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی و همچنین اقدامات منافی عفت می‌نمودند، جمع‌آوری شده و ضمن ارسال پیامک هشدار برای این افراد در روزهای اخیر، به صورت گام به گام اطلاعات و هویت این افراد را نیز منتشر خواهیم نمود.

این گزارش حاکی از آن است که پس از انتشار این مطلب در فضای مجازی برخی استان های کشور نیز به این جبهه پیوسته اند و از آمادگی خود برای  مبارزه با فساد در فضای مجازی خبر داده اند.

این جریانات اعلام کرده اند در پی دغدغه های اعتقادی – فرهنگی و اجتماعی موجود در فضای مجازی- فعالان جبهه مومن و انقلابی فضای مجازی این استان ها  با پیوستن به جریان ملی جبهه مقابله با فساد در فضای مجازی حمایت و فعالیت خود را از این اقدام مهم و با ارزش اعلام کردند..

ازجمله اهداف مهم این جبهه تولید محتوا- امربه معروف و نهی از منکر- مطالبه گری- مقابله با فساد محتوایی و ترویج کنندگان آن می باشد. با توجه به تشکیل این جبهه مردمی و گسترش آن در سراسر کشور،دیگر فضای مجازی برای مفسدین امن نخواهد بود.

مفسدین فضای مجازی

ارسال نظر

آخرین اخبار