فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی :

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی از دستگیری یکی از اراذل و اوباش شهرستان کردکوی که اقدام به قدرت نمایی و ایجاد و رعب و وحشت در فضای مجازی می کرد، خبر داد.

تلگرام “چنگیز جنگلی” کردکوی را به چنگال قانون انداخت+عکس

ماجرای رجز خوانی اشرار در تلگرام از یک ماه قبل و با انتشار فیلم چند نفر از اشرار مازندران آغاز شد.

به گزارش گلستان24، در این فیلم‌ها شش نفر از اشرار مازندران برای یکدیگر رجز خوانی می‌کردند و یکی از اشرار معروف به «شاه مازندران» نیز با قمه مردی را کتک می‌زد.

پس از انتشار این فیلم‌ها، پلیس مازندران در عملیات‌هایی اشرار را دستگیر و دادستان بابل هم اعلام کرد اتهام شاه مازندران، محاربه است.

در حالی که ماجرای رجزخوانی اشرار مازندران پایان یافته بود، ماموران فتای استان گلستان هنگام رصد در فضای مجازی مشاهده کردند که چهار مرد جوان تصاویر و فیلم‌هایی از خود تهیه کرده و در حال انتشار آن در تلگرام هستند.

این افراد که بدنشان پر از خالکوبی بود، قدرت نمایی و شرارت‌های خود را به نمایش گذاشته و به رجزخوانی برای اشرار مازندران پرداخته بودند.

در این مرحله با تشکیل پرونده قضایی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره امنیت عمومی شهرستان بندرگز و استان گلستان قرار گرفت و افراد شرور تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این که روز‌های پایانی هفته های گذشته در مخفیگاه‌هایشان در شهرستان بندرگز شناسایی و دستگیر شدند.

در بازرسی از خانه این چهار شرور انواع سلاح سرد از جمله قمه، چاقو و تبر و نیز گوشی‌های سرقتی مختلف کشف شد.

این چهار شرور با انتقال به اداره پلیس در بازجویی به تهیه فیلم و عکس‌های شرارت و قدرت نمایی‌هایشان و انتشار آن در تلگرام اعتراف کردند.

چنگیز جنگلی

و اما چنگیز جنگلی در کردکوی…

بنابراین گزارش، فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در گفتگو با خبرنگار ما، از دستگیری یکی از اراذل و اوباش شهرستان کردکوی که اقدام به قدرت نمایی و ایجاد و رعب و وحشت در فضای مجازی می کرد، خبر داد.

سرهنگ محمود علی فر گفت: یکی از اراذل و اوباش منطقه که با نام مستعار “چنگیز جنگلی”، در فضای مجازی و “شبکه اجتماعی تلگرام” مبادرت به قدرت نمایی کرده بود و با یک قبضه سلاح شکاری دولول و یک قبضه سلاح سرد قمه، اراذل و اوباش استان مازندران را دعوت به مبارزه می کرد در یک عملیات غافلگیرانه توسط پلیس اطلاعات شهرستان کردکوی دستگیر شد.

Untitled

وی با اشاره به اینکه، پرونده این شخص برای برخورد قانونی در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفت، در خصوص انتشار تصاویر اراذل و اوباش در فضای مجازی در منطقه، اظهار داشت: بلافاصله پس از گزارش مراجعه ذی‌ربط در خصوص تهیه تصاویر به منظور ایجاد رعب و وحشت در جامعه و انتشار آن در فضای مجازی دستورات قضایی ویژه جهت پیگیری و تعقیب متهم مربوطه صادر شد و فرد مورد نظر شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

وی با اشاره به توجه ویژه پلیس برای مقابله با اراذل و اوباش در سطح منطقه و با هشدار به این افراد ابراز داشت: نیروی انتظامی شهرستان کردکوی با تمام قدرت جهت برقراری امنیت در منطقه فعالیت می کند تا کسی جرأت حرکت در خلاف جهت قانون نداشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار