پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از کشف ۲۵۰ گرم هروئین و دستگیری دو قاچاقچی مادر و پسر در مانه و سملقان خبر داد.

دستگیری مادر و پسر حمل کننده هروئین از گلستان به خراسان

به گزارش گلستان 24، سرهنگ محمد غلامی اظهار داشت: در پی اخبار رسیده مبنی بر فعالیت افرادی با هویت مشخص در امر تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

غلامی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند متهم را به همراه مادرش که در حین انتقال مواد مخدر صنعتی از گالیکش به اسفراین بودند در ابتدای حوزه استحفاظی شهرستان مانه و سملقان دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: مأموران نسوان در بازرسی بدنی از مادر قاچاقچی موفق شدند مقدار ۲۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین را که دور کمرش بسته بود، کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی بابیان این‌که در این زمینه یک خودروی پراید نیز توقیف شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به این‌که پلیس قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد می‌کند، توصیه کرد: به‌محض اطلاع از فعالیت مشکوک و غیرقانونی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار